Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohádková

01. 02. 2007
3
10
2843
Autor
avox

Až jednou budu smět milovat celý svět v tobě jediném šedivá svítání v tom dlouhém čekání si prominem

Věděla jsem to vždycky,
že můj sen romantický jednou se splní.
Dobrý princ z pohádky
projde všemi vrátky, poseká trní.
Pěšky či na koni,
trní vždy poraní, chci spát sto let,
ať ostré kamínky
bolavé vzpomínky mohou přebolet

Vždy jsem to věděla,
jen jsem zapomněla na čas dlouhý
- člověk se nesmí bát,
člověk se nesmí vzdát své touhy.
Kdo chodí po hvězdách,
překonat musí strach, však já vím,
podej mi květinu,
zažeň zlou vidinu polibkem medovým.

10 názorů

au, dalo by sa;)

avox
14. 03. 2007
Dát tip
někdy se klišé i hodí, nebo se nedá obejít... :-))

au, polibkem medovým? to klišé na koniec tam robilo čo? inak to bolo také pekné a milé;)

Maasek
02. 02. 2007
Dát tip
přečti si mou popelku ;), ale takhle je to hezčí, možná tomu i začnu věřit :)

avox
02. 02. 2007
Dát tip
Alfi, přidej se, jen si vzpomeň, co jsi mi připsal k popelce! :-))

tedy, co v té diskusi vymýšlíte...:o) taková pěkná básnička :o)

avox
01. 02. 2007
Dát tip
Dobře, zůstaňme u těch motýlů, je to krásnější a princ bude sice smutný, ale jinak fit. Ještě ti můžu doporučit O popelce, když máš rád pohádky :-)

Pesimista
01. 02. 2007
Dát tip
Jak jinak jsem to taky mohl napsat?! Ještě by mě někdo nařkl z optimismu. No pokud by princezně přibylo sto let, tak by se spíš vyplnila moje představa - ovšem s tím, že místo v oblak motýlů by se milá princeznička jednoduše rozpadla v prach. Princ by tak ani prchat nemohl, neboť by kašlal a kašlal, až by v celém zámku popadala omítka.

avox
01. 02. 2007
Dát tip
To jsi napsal krásně, byť pesimisticky. Já si vždy představuji, když ji princ políbil, probudila se a najednou jí přibylo těch sto let, co spala, chudák princ, mohl si tak leda otřít pusu a prchat od stařeny... :-))

Pesimista
01. 02. 2007
Dát tip
I přijel princ na koni z dálky převeliké. Prodíral se trním, prošel celým spícím zámkem, až nakonec v nejvyšší věži spatřil na lůžku nehybnou dívku. Přistoupil, sklonil se a opatrně odhrnul růžový květ, který spící krásce zakrýval tvář. Její půvab ho okamžitě očaroval. Naklonil se nad její obličej, zavřel oči a přitiskl lehce své rty k jejím. Tu se zvedl v komnatě vítr, princ otevřel oči a uviděl, jak se spící dívka mění v oblak zlatavých motýlů, které závan větru žene z okna ven. Neschopen slova či pohybu, pln hořkého smutku, klečí od té doby v nejvyšší věži zakletého zámku postava, která vložila celý svůj život do hledání dívky, kterou by miloval. Našel ji, ale tato láska se mu rozplynula a zlý vítr ji odvál pryč.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru