Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mazľaví

Výběr: Print
07. 02. 2007
18
41
5697
Autor
Háber
len sa tak plaziť po zemi k rastlinkám dvíhať v údive hlavu že vyrástla nado mňa celkom ma pritisla na hrudi dve guľaté oči čo ťa tak vytáča do vývrtky že som vždy naštartovaný hľadať ti lásky na tvári aby som nevidel žiadnu z vrások lebo pre mňa si mladá neustále a ty to nechápeš lebo si bylina nado mnou čo rozkvitla a voniaš nádherne celkom zámerne sa snažím prikrčiť aby si vo mne hlbšie zostala keď ten kolotoč ohnivý od života sa roztáča a jeho vír sa raz upokojí to nie my ale naše bio robotické telá sa zaseknú zhrdzavené vnútornými šťavami rozmnožovania veď celá príroda sa obnovuje ako aj naša vo vnútri stroja aby sa ukázalo že to čo je nemenné je iba vnútro duša nestárne to je tajomstvo života a preto nie sme neustále starší ale mazľaví od miesacej sa hliny nášho času čo nás po svetových hodinách teraz sme tu ja a ty teraz navždy v postoji ktorý uniká pomedzi prsty ako čistá voda tečúca dookola

41 názorů

palino8
08. 02. 2007
Dát tip
rôznymi spôsobmi

stenos
08. 02. 2007
Dát tip
Ta je !

Háber
08. 02. 2007
Dát tip
Print: - jéje, tak to som rád:)

Print
08. 02. 2007
Dát tip
Rád jsem se v tom utopil:-)*

Háber
08. 02. 2007
Dát tip
Jarka si milá Zorka Markel - tiež vďaka

moc líbí - řadím k TOP a TIP :))))***

zorka
07. 02. 2007
Dát tip
*

Markel
07. 02. 2007
Dát tip
ja a ty teraz navždy v postoji ktorý uniká pomedzi prsty ako čistá voda tečúca dookola - T

Háber
07. 02. 2007
Dát tip
Pacer - packu na to... Ď:)))

Háber
07. 02. 2007
Dát tip
aradis - aha, nevedel som, oberám takto ženu:)))

Háber
07. 02. 2007
Dát tip
krempi roky som vyznávač tohto hesla: forma je ničotou a ničota je formou - sútra srdca na čo je forma, ak nie je obsah? Ale to neva - vďaka aj tak...

krempi
07. 02. 2007
Dát tip
obcas sqela pak horsie posobiace myslenky, forma sa mi nepaci...

Pacer
07. 02. 2007
Dát tip
:) starouš derouš použil větu rozvitou :) Dám tip, ať je tam desítka :)

Honzyk
07. 02. 2007
Dát tip
..jezis, to mi pripomina, jak sme ve skole museli plewjt, teda trhjat plevel...O, Boze, cos to ucanil?

oleandr
07. 02. 2007
Dát tip
Sarrah na to kápla

Háber
07. 02. 2007
Dát tip
Dero - v Čechách Dick (Philip) vychádza ako na bežiacom páse, sám som si ho chodil kupovať do Prahy, Zlatého muža, Tri stigmy..., etc... Určite prečítaj, ak sa Ti páčila Duna, tak Dick je tisíckrát lepčí - vi´ˇd film podľa jeho knihy Totall recall, či Blade runner...

Dero
07. 02. 2007
Dát tip
Háber: Přečtu, rád. Jinak Duna se mi líbila, její jazyk je podmanivý. K Philipu Dickovi jsem se ještě nedostal, takže děkuji za tip. Posunul se v mém seznamu "k ochutnání" o pěkných pár pozic vpřed. Měj se hezky.

Háber
07. 02. 2007
Dát tip
Dero - prečítaj si ak tak niečo iné odo mňa, mňa na Tvojej stránke zaujal Douglas Adams, tiež mám rád sprievodcu, chýbal mi tam však Herbert Frank a nadovšetko môj obľúbenec Philip K. Dick, teda nie že by si ich musel čítať a možno si ich aj čítal, ba iste, to len tak človek hľadá podobnosti - niekedy nájde - ...vďaka za dlhé uvažovanie, potešilo...

Dero
07. 02. 2007
Dát tip
Moc na jeden nádech. Jako by autor říkal: "Já to mám v sobě a tady to máte a pokud se vám to nelíbí, tak si sáhněte do mě pro detaily a pro pocity a pro utřídění, a pokud to nedokážete, tak mi to je fuk, protože víc na tom neudělám a nazdar." Samozřejmě nenaznačuji, že si autor něco takového myslí, jen to je můj pocit. K těmto dílkům na rozhraní beatu, automatismu a experimentu jsem si nikdy nevypěstoval přílišný vztah. Těžko se mi v tom hledá osobnost autora. Nedokážu říct, jestli je génius, který se zahodil touto formou vyjádření, protože mu přišla v tu chvíli vhodná - a tím pádem by dílo nesmírně kvalitní, protože to, co za ním můžu vidět já, by se rovnalo sotva zlomku toho, co za ním vidí autor. Ale stejně tak mohl autor nakupit polonáhodné, lyrickou prózou vyjádřené obrazy s nádechem surrealismu a tajemna, za kterými se neskrývá nic než rovná čára, linka chatrného základu. A já bych rád věděl, co z toho je pravda. Namítnete - hodnoť dílo, ne autorovu osobnost a úmysl! A já budu se stejným vykřičníkem oponovat: To snad nemyslíte vážně! Já si prostě chci být jistý, že motyka nevystřelila. A tu mi prostě tento... mix nedává. Autorovi se omlouvám za rozvleklé uvažování. Třeba mu ale bude k užitku.

Háber
07. 02. 2007
Dát tip
JirkaS - pekné áno, ďakujem...

JirkaS
07. 02. 2007
Dát tip
áno!

Háber
07. 02. 2007
Dát tip
Pacer - nechcem zo seba robiť proroka, ale tušil som to, že nebudeš súhlasiť s mojou skratkou, ako som to nazval, jasné, že som to domrvil, ja viem, že si to nemyslel ako automatický text, sorry, ospravedlň moju prílišnú ukecanosť...

Háber
07. 02. 2007
Dát tip
Noro - ten problém proti zemskej príťažlivosti - je fakt dobrý . - pripomína mi problém plameňa, že tiež horí smerom proti zemskej príťažlivosti, hoci fyzikálne vysvetlenie existuje, keďže spaľovaním vznikajú teplé plyny, ktoré sú ľahšie ako okolitý vzduch a idú smerom hore a plameň s nimi, ale ako predstava, že existuje niečo, čo popiera zemskú príťažlivosť, je fakt skvelá a mám ju rád...

Pacer
07. 02. 2007
Dát tip
Rozhodně protestuji, že bych to považoval za automatický text. To " vylité z hrnce" je k formě - kdysi jsem četl román o jediné větě - velké písmeno na začátku a tečka na konci - myslím Stín vozkova těla se to jmenovalo - a tohle, noc jiného nemám rád :)

Háber
07. 02. 2007
Dát tip
Pacer: hahaha, takto, zasmial som sa, lebo práve toto práve nebol taký automatický text - teda vyliaty jednym prúdom z hrnca - to tiež niekedy píšem, ale toto nie je práve ten šálek čaje - i keď pripúšťam, že ak Ti to tak znie, možno na tom niečo je.... v podstate je to na Tebe, čo spravíš, dáš - či nedáš - na tom nezáleží, dôležité je, že si čítal:)))

Pacer
07. 02. 2007
Dát tip
:)) dík! Jsem si omlouval vlastní problém k malé toleranci jiných forem. Když to čtu znova, asi to nejde napsat jinak. Kdyby ti chyběl tip, tak se ještě vrátím :)

alternic
07. 02. 2007
Dát tip
* *

Háber
07. 02. 2007
Dát tip
Sarrah: - ď...

Háber
07. 02. 2007
Dát tip
Pacer - pohoda džez - ako vravia moje deti, to neva...

Pacer
07. 02. 2007
Dát tip
sorry, tohle není můj šálek čaje. Souhlasím s obsahem, jednotlivými obrazy - ale to jak je to vylité jedním proudem z hrnce ven nemám rád..můj problém:))

Sarrah
07. 02. 2007
Dát tip
duša nestárne to je tajomstvo života a preto nie sme neustále starší ale mazľaví od miesacej sa hliny nášho času ****

Háber
07. 02. 2007
Dát tip
Zuzulinka - hej. vôňa zeme, aj keď o tom to nebolelo:))) Zbora - tak to som rád, že celkovo:))) Vďaka

Zuzulinka
07. 02. 2007
Dát tip
zavoněla mi jarem*

Zbora
07. 02. 2007
Dát tip
Chvílemi výborná...celkově líbí

Háber
07. 02. 2007
Dát tip
tak si ma potešil:)))

oleandr
07. 02. 2007
Dát tip
áno áno

Norsko 1
07. 02. 2007
Dát tip
áno, až :-)

Háber
07. 02. 2007
Dát tip
že by až?:))) ď

Norsko 1
07. 02. 2007
Dát tip
až beatnické *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru