Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Černou, nebo bílou?

13. 02. 2007
3
42
5487
Autor
Milly

12.2.2007 Včerejší noční silně pocitové psaní- část 3. ze 3.

Mám si snad vybrat?

Čemu dát přednost?


Trvalé "lásce", zázemí, klidu-

nesmět už naslouchat

svým citům k jiným?


Volnému lítání

od člověka k člověku-

srdíčko postupně

lidem "svým" rozdat?


Pakliže vyberu druhé,

zůstanu bez hloubky-

vždyť čímpak je vztah

bez společných vzpomínek?


A jestli první...,

budu už navždycky

sama.


42 názorů

Sybian
19. 03. 2007
Dát tip
zismarja se omlouvam )) mi to furt ukazovalo prvni stranku a se mi zdalo, ze se to sem nezapsalo, tak dneska znova to same. ach jo, smazte to nekdo.

Sybian
19. 03. 2007
Dát tip
Nemusis nutne vybirat a davat necemu prednost. Trvala laska nebrani citum k jinym a naopak city k jinym nenici trvalou lasku, je-li trvala. To nas tak jenom vychovavaji, skutecnost byva jina. /Klidne ted do Sybiana klovejte, mravokarci, ja to snesu :o))/

Milly
19. 03. 2007
Dát tip
Sybian..... že to tak necítím......, a asi nejde o lásku- jde o, hm....., o touhu, o vášeň?? K tomu mi asi stačí fakt na jedno životní údobí jeden chlap- momentálně.....- a to je ten problém.......

Sybian
17. 03. 2007
Dát tip
Vubec se zatim rozhodovat nemusis, trvalou laskou se nezbavis naslouchanim citu k jinym a ani ti to nemuze byt zakazano a city k jinym ti trvalou lasku nevezmou, je-li trvala. Ze nemuze byt oboji najednou? Proc? Ze nas to tak ucili? Ze se to rika? Vazne? Mno a ted muzete klovat, moraliste :o)

Sybian
17. 03. 2007
Dát tip
Vubec se zatim rozhodovat nemusis, trvalou laskou se nezbavis naslouchanim citu k jinym a ani ti to nemuze byt zakazano a city k jinym ti trvalou lasku nevezmou, je-li trvala. Ze nemuze byt oboji najednou? Proc? Ze nas to tak ucili? Ze se to rika? Vazne? Mno a ted muzete klovat, moraliste :o)

Milly
20. 02. 2007
Dát tip
neee, to psal PanKaplan... :-)

Milly
20. 02. 2007
Dát tip
neee, to psal PanKaplan... :-)

domin.go
20. 02. 2007
Dát tip
...to si psala ty??

Milly
20. 02. 2007
Dát tip
jsem ráda, že se líbí... :-)

domin.go
19. 02. 2007
Dát tip
celkem jo....ten odstavec je fine díky:))

Milly
19. 02. 2007
Dát tip
avi :-)

Milly
19. 02. 2007
Dát tip
:-)) když se jedná o význam, tak ano..... stalo se..... :-) hele, tohle je dobrý- hlavně předposlední odstavec na toto téma...

domin.go
19. 02. 2007
Dát tip
ty studuješ každý slovo:)))) pustit tam jako dovnitř :)

Milly
19. 02. 2007
Dát tip
:-))) pustit tam nebo pustit a zahodit?

domin.go
19. 02. 2007
Dát tip
tak ho pusť :)

Milly
19. 02. 2007
Dát tip
hm... a co když už to první je- a do toho pořád leze to druhý? :-)

domin.go
19. 02. 2007
Dát tip
nejdřív druhý,pak první

Celebrian
18. 02. 2007
Dát tip
právě, že při riskování se moc nepřemýšlí, páč to bys pak už neriskla, rozmyslela by sis to

Milly
18. 02. 2007
Dát tip
Celebrian: to ano- otázka zní, co kdy riskovat... :-)

Celebrian
18. 02. 2007
Dát tip
občas se musí i riskovat :o)

kassiope
15. 02. 2007
Dát tip
:o)

kassiope
15. 02. 2007
Dát tip
:o)

Milly
15. 02. 2007
Dát tip
Urazit se?? Šmarja..., :-) Jojo, já vim......

kassiope
15. 02. 2007
Dát tip
Ha - tak teď jsi mě dostala a já nevím, jak si to přebrat, jestli se jako urazit nebo co :o) Prostě mi to někdy chybí - to psaní.. to je celý.. :o)

Milly
15. 02. 2007
Dát tip
.. si říkám..., že na nás tak myslíš, že Tě mrzí, ženás neobohacuješ svou poezií.. :o)

kassiope
15. 02. 2007
Dát tip
Ale kuš..:o) to bych byla sama proti sobě, kdyby mě něco takovýho mrzelo :o))

Milly
15. 02. 2007
Dát tip
kassiope mrzí, že je šťastná a proto jí nejde psaní?? :o) Darksky, ha, děkuju, to je zrovna 1. kritika od Tebe, co jsem otevřela.. , rr, konec překvapení..... :-))

darksky
14. 02. 2007
Dát tip
milly i tuhle típnu libi se mi vsechny 3 dohromady tak asi proto ho dostala kazda :)

kassiope
14. 02. 2007
Dát tip
To je právě to, že má člověk inspiraci, důvod, potřebu psát.. a to já nějak nemám (proto to teď nejde) - jsem teď víc než v pohodě, jakože šťastná a to potom působí spíš jako špunt na poesii :o) a... děkuju za ten poslední řádek..

kassiope
14. 02. 2007
Dát tip
Jasný, v pohodě.. někdo píše, co ho napadne a někomu (mně) to zase nejde vůbec :o) tak buď ráda, že to takhle máš.. :o) Měj sný den..

Milly
14. 02. 2007
Dát tip
ehm, mně to nejde vůbec..... taky mě napadá hlavně, když se cítím nějak rozervaně- když mi "srdce krvácí"... co se pamatuju, píšeš krásně..... :-)

kassiope
14. 02. 2007
Dát tip
Jasný, v pohodě.. někdo píše, co ho napadne a někomu (mně) to zase nejde vůbec :o) tak buď ráda, že to takhle máš.. :o) Měj sný den..

Milly
14. 02. 2007
Dát tip
jakože hlavně dík za reakci.. :-) a tak.....

Milly
14. 02. 2007
Dát tip
Píšu tak, jak mě to právě napadne.. :-)) Dík..... :o)

kassiope
14. 02. 2007
Dát tip
Myšlenka by byla ají dobrá, ale napsané mi to nepřipadá zrovna nejšťastněji.. každopádně hodně štěstí při vybírání té správné cesty.. :o)

Milly
13. 02. 2007
Dát tip
TICHO!

Lakrov
13. 02. 2007
Dát tip
Co mám ještě vykládat o svý blbosti? :-) (Toho by bylo...)

Milly
13. 02. 2007
Dát tip
:-) možná..... Ježiši....., Ty máš fantazii- ještě něco vykládej o svý blbosti! Já byez silnýho podnětu ze sebe nic nedostanu- ani tohle..... :-)) Aspoň mám důkaz, že nedáváš Tipy ze známosti. ;-)

Lakrov
13. 02. 2007
Dát tip
Lítání je podstatné jméno slovesné. Je to poněkud násilné (taková 'závodní' próza bez hlavy) -------------------------------------------------------- Už jsem dost velká. Dnes jsem se rozhodla. Ve vesnické sámošce u nás stanu se prodavačkou. Vejce a salámy každemu co taška ráčí. Mléko a chleba jen na záznam, od včerejška. Máš hlad, ale zapoměls objednat? Dnes ani skývu, ani hlt. Nejsi můj kamarád. Anebo ne. Ve městě si práci najdu. Autem budu jezdit a nabízet co mám, i -- co nemám. Každému, na co si vzpomene. Rozdat se (trochu zjištně). Zaplaťte, odeberte -- a pak už neotravujte. Žádné společné vzpomínky. Jak těžká volba teď přede mnou stojí. Nebo já před ní? No jistě, já před ní, naší velkou malou sámoškou. Jen provozní doba už dávno skončila. V minulém století.

Milly
13. 02. 2007
Dát tip
příběhy? jen jestli nekecáš.... ;-) sem s nimi! Kdo že Tě ruší?? Podst. jm. slovesné = "Vzpomínky"??

Lakrov
13. 02. 2007
Dát tip
Ta možnost volby na konci, činí z této části Tvé 'trilogie' tu nejsložitější. Taky se nikdy neumím rozhodnout. A když, tak už za chvíli vím, že špatně. A Tvoje nejistota mě taky nepotěšila. Hned si umím vymyslet několik příběhů, kterými ji obalit. Tip nedám. Ruší mě infinitivy a dokonce! jedno podstatné jméno slovesné. Ó jaká hrůza :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru