Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zasraní grafomani, pičo

16. 02. 2007
3
37
4587
Autor
Repulsion
To je slov, pičo, to je slov
jako když hovnocuc stříká na pole
a ty ležíš, kurva, v brázdě
no to je ale pech
oči a uši zalepené
zakuckáváš se
hovna v krku
a ono furt
valí se to na tebe
nemá to konce

tak to jsou ti zasraní grafomani, pičo

37 názorů

Algaranna
08. 05. 2008
Dát tip
nemuzu nez souhlasit....mezi tema blitkama aby clovek velmi patral....a komu by se chtelo, ze...:-}*

houmles
26. 02. 2007
Dát tip
mam pici hovna kurvy a sracky mrdacky hovnocucy a vubec dost rad, i tak se neubranim tomu ze je jich tam nejak preprcano. ikdyz pokud je to grafomanum, ti si to zaslouzi ;-)

Honzyk
17. 02. 2007
Dát tip
a ja na policajty, a zpameti! 158 ...ale sem by nesli...:)

zbývalo už dodat jenom Oi :)

leenai
16. 02. 2007
Dát tip
no spíš jsem myslela výběr z té stránky neovlivnitelnosti, čistě genové dispozice - kdy fakticky silnější zvítězí. jde o to, že zde výběr je deformovaný do té míry, že právě strategie a dostatek intrikánství dokáže divy, ačkoli subjekt pracuje s ryze neprodejným materiálem =))) navíc ten osobnostřetní faktor hraje velkou roli, ovšem to je možno pojmout do intrikánství, mno.. ale musím uznat, že tvoje pojetí mého výroku je asi úplnější a méně děrované, než bylo to moje prvotní =) dělám si humor a nadsázku, jó? =)

Repulsion
16. 02. 2007
Dát tip
Přirozený výběr s tím nemá až tak co dělat, Leenai. Ten je založený na vhodně zvolené strategii. Což tady fachčí. Na druhou stranu by člověk předpokládal, že na tak relativně velkém prostoru, jako je Písmák, se těch strategií uplatní víc.

leenai
16. 02. 2007
Dát tip
Osobnostřetní evoluce, řekla bych, že tu je. Darwinovy teorie o přirozeným výběru byly přesný, problém je, že výběr zdegeneroval. mafiéé :)

Repulsion
16. 02. 2007
Dát tip
Já tomu jenom nějak nerozumím. Na malém serveru bych to pochopil. Uzavřená komunita, jenom tak někoho mezi sebe nepustí. Ale tady? Jak říkám - když jsem sem před třemi roky přišel, vůbec jsem netušil, jak to tady chodí, nikoho jsem neznal. Ani jsem tady nedával nějaká supr díla - hrál jsem si jako obvykle, zkoušel jsem, co se projde a co ne. A ty ohlasy byly podstatně konstruktivnější. Teď mi to přijde, že je tady pár "model", kterým se tipuje ze zásady všechno, a ostatní si víceméně neškrtnou. Četl jsem tady opravdu hodně špatné věci (nebudu jmemovat, nechci se nikoho dotknout) a bylo tam třeba 50 tipů. A vedle toho, jak už jsem psal, věci opravdu zajímavé, a nikdo ani ťuk. To mě na tak velkém serveru opravdu zaráží.

Norsko
16. 02. 2007
Dát tip
ještě že tu nejsou body, jak na totemu ... nečet by nikdo nikoho (radši) nebo by si všichni lezli do prdele ještě víc než teď ... to si chtěl slyšet? (ale tak to je...obávám se že to nikdo nezmění) ...všechno by se muselo změnit :-)

Repulsion
16. 02. 2007
Dát tip
Jak už jsem předeslal, tohle dílko není až tak podstatné. V podstatě jsem to sem vlepil schválně, jako takovou sondu. Ano, Norsko, na Liteře to mám - a byla docela prdel. Ale konkrétně k Tobě výhrady nemám. Já to myslím tak nějak všeobecně - kdo, jaká díla se objevují ve Zlatém výběru, třeba. Nebo, když mám čas a náladu, to tady trošku projíždím. Kupodivu se tady dá tu a tam narazit na zajímavé autory - nikdo je nečte. Mně osobně je to celkem fuk. Ani si nemyslím, že bych měl šanci cokoliv změnit. Ale říct nahlas to, co si myslím - s tím jsme nikdy neměl problém :o)

Norsko
16. 02. 2007
Dát tip
ale prý jsi to měl i na liteřře ... hele, já to jako nadsázku bral, a co jako ? chceš tip ? chválit ? řekni mi, za co, a udělám to ... a zmíněný vkus (to máš pravdu) sem teď netahej :-)

Repulsion
16. 02. 2007
Dát tip
Písmák je skutečně v prdeli, neb trpí zapruzeností a pičismem. To není konstatováno jen na základě ohlasů na toto moje dílko. Už to tady pozoruji delší dobu. Schopnost rozeznat recesi a nadsázku, pokud není vyloženě okatě inzerovaná, je zde takřka nulová. A mohu zodpovědně prohlásit, že před třemi letu to takové nebylo. Tehdy jsem sem přišel jako naprosto neznámý autor, hned jsem si založil několik nicků, pod každým zkoušel něco jiného, a přesto jsem měl všude adekvátní ohlasy. Teď tady převládl kýč, a jak se zdá, do značné míry ovlivnil vkus a smýšlení všech přítomných. Už třeba tím, že se většinou berou moc vážně.

Fairiella
16. 02. 2007
Dát tip
No... nezalíbilo a nezalíbí

SENIOR
16. 02. 2007
Dát tip
5.

Jezuita
16. 02. 2007
Dát tip
Konečně kousek burcující kejdy..t

Norsko
16. 02. 2007
Dát tip
POČKÁME

Zbora
16. 02. 2007
Dát tip
Ještě abych ho opíjel. Ať se opije pěkně sám a za svoje. Ve Valmezu je to docela laciné.

Norsko
16. 02. 2007
Dát tip
repulsion určitě néni hlúpý, toho neopiješ Pražským výběrem :-)

Zbora
16. 02. 2007
Dát tip
Aha, máš na mysli internetové, předpokládám. A to já taky...třeba když se chci připojit k Písmáku, hned tam někdo vykope nějakou díru ve které si spousta informací zlomí nohu...holt sítě.

Norsko
16. 02. 2007
Dát tip
já mám radši sítě, takové ty děravé :-)

Zbora
16. 02. 2007
Dát tip
N: číslo na záchranku si pletu s tím policejním, takže tam radši nevolám...je to na Tobě. R: ano, jistě. Písmák je větší.

Norsko
16. 02. 2007
Dát tip
repulsion hoří? spíš blbne, takže spíš první pomoc :-)

Repulsion
16. 02. 2007
Dát tip
Zbora: „Zase na druhou stranu je devizou, že autor je srozuměn se svou diagnózou...a přestože proti jejím následkům nedokáže sám bojovat, uvědomuje si plně její dosah, což je obdivuhodné a což jistě není pro grafomany plošně charakteristické.“ Ano, stačí chvilka pobytu na Písmáku, a člověku si zase začne vážit Literry. I když je tam teď zrovna hodně debilů, Písmáku se v tomto ohledu stále ještě nemůže rovnat.

Zbora
16. 02. 2007
Dát tip
Ne, ale znám číslo na hasiče.

Norsko
16. 02. 2007
Dát tip
číslo diagnózy neznáš ? já mám J00

Zbora
16. 02. 2007
Dát tip
Zase na druhou stranu je devizou, že autor je srozuměn se svou diagnózou...a přestože proti jejím následkům nedokáže sám bojovat, uvědomuje si plně její dosah, což je obdivuhodné a což jistě není pro grafomany plošně charakteristické.

Repulsion
16. 02. 2007
Dát tip
Mírumilovné... no, jak se to vezme. Každopádně není namířeno proti nikomu konkrétně.

Norsko
16. 02. 2007
Dát tip
zato tvé dílo je veskrze mírumilovné, viď

Repulsion
16. 02. 2007
Dát tip
Tak to jo. Ono to není vždycky poznat.

Norsko
16. 02. 2007
Dát tip
to si špatně pochopil, dělal sem si prdel

Repulsion
16. 02. 2007
Dát tip
Moc nechápu ten osobní útok, Norsko

Norsko
16. 02. 2007
Dát tip
a ty si jeden z nich pičo teď tu bylo chvílu fajn

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru