Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zrastená som

02. 03. 2007
4
6
3121
Autor
zvedavec
Ja zistila som -
 
že zložená som z mnohých častí,
a niektoré zo zákutí mojej duše
prelínajú láskou
v jeden celok do iných duší.
 
 
Sú takí ľudia, ku ktorým cestu ak stratím,
je to bolesť,  
ako keď telu utnem ruku, nohu, nos či ucho.
 
Nie je to strata,
ako keď položím vedľa seba
obľúbenú blúzku, knihu či pero:
 
Áno, ja žijem ďalej.
A predsa niečo, ako z vlastného seba,
ubudlo a ako choroba chýba.
Je tam diera. Krv a rana.
A ubudlo niečo podstatné i zo mňa.
 
.

6 názorů

zvedavec
21. 03. 2007
Dát tip
som rada, že mi rozumieš, vďaka

Robinia
21. 03. 2007
Dát tip
Poznám také stretnutia... aj straty. Asi ako každý... Pekne si to napísala.

zvedavec
06. 03. 2007
Dát tip
vďaka Vám za návštevu Beda :( ale tiež :) vítam Ťa! Dnes som stretla človeka, ktorý tiež zasiahol do môjho života, zmenil sa môj pohľad na život - mala som tak asi 18, a pre mňa spozanie toho človeka znamenalo zmenu, iný prístup k životu... Ten pán musí mať už pomaly deväťdesiat, je zhrbený starý dedo...ako som ho uvidela, odbočila som z cesty (autom) a zabočila som k nemu. Poznal ma roky, ale tenotraz ma ani nespoznal - spočiatku, napokon ma spoznal, keď som sa mu pripomenula. Napriek tomu to bolo pekné stretnutie...hoci aj trochu smutné - presne v tom zmysle, ako si zareagoval Ty.

beda
05. 03. 2007
Dát tip
To známe všichni a asi neni v našich běžných možnostech tomu uniknout. Co narodí se, zemřít musí a vždy zde zůstane někdo opuštěn.

Print
03. 03. 2007
Dát tip
Jemně pavučinové*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru