Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hotelové limericky

Výběr: Print
09. 03. 2007
22
32
3679
Autor
Noe1

Bol som teraz týždeň na Slovensku ...


Krásna recepčná zo Žiliny

bola alergická na piliny

s ohľadom na obsah hlavy

nebol som pre ňu ten pravý

plyšiačik zo Žiliny.

 

To krásna chyžná z Blavy

neskúma obsah hlavy

keďže bola veru zmyselná

verte že naozaj zmysel má

zoznámiť sa s chyžnú z Blavy


32 názorů

pekné :) *

Jerry_Shit
23. 03. 2007
Dát tip
Luxus! Limericky jako z učebnice. A ještě vtipnější. ***

Jerry_Shit
23. 03. 2007
Dát tip
Luxus! Limericky jako z učebnice Slovenské Ozaistné Poézie :-))) ***

tuleň
12. 03. 2007
Dát tip
dobré, zasmial som sa... chyzna som ale nebol *

Lechuzita
11. 03. 2007
Dát tip
Občas mě mrzí že jsem z generace co už považuje slovenštinu za cizí jazyk. Naštěstí ne tak cizí, aby se nemohla pobavit u tvých limericků:-)

Lyrae
10. 03. 2007
Dát tip
to je skvělé:)*

Zuzulinka
10. 03. 2007
Dát tip
kedysi som v Žiline robila brigádu nikdy nezabudnem na tu parádu na zrkadlá v bare na usmiate tváre :-)

Hahahahahaha :))) *

Pacer
10. 03. 2007
Dát tip
sakra, viděl, četl, zasmál se a..nedal tip - jsem já to sklerotický debil!! Přitom miluji slovensky píšící autorky :))))

Norsko 1
09. 03. 2007
Dát tip
nikdo jiný mě nenapadá :-)

Asi jo. Jsem Mr. Hyde jednoho vcelku seriosního nicku. Skoro nepíšícího a tudíž neprofláklýho. Teda, ti , co mě zažili v dobách jurodivých, jsou už na písmácké věčnosti nebo už taky netvoří popřípadě se maskujou..... Já si už jen občas dovolím, být hnusnej. Ale na starý pardály ne.

Norsko 1
09. 03. 2007
Dát tip
TEN ZNALEC MÍSTNÍCH POMĚRÚ JSEM ASI JÁ :-)

Noe1
09. 03. 2007
Dát tip
U_K: nevím kdo jsi, ale děláš mi komplimenty tudíž tě mám rád :-)))) ale já nejsi, to ti mohu dosvědčit :-)))))

největší pocty, který se mi na písmáku dostalo bylo, když si někteří znalci místních poměrů začali myslet, že jsem ty. Nejsem. Ale kdybych byl, nezlobil bych se.....

Noe1
09. 03. 2007
Dát tip
Děkuji všem za přízeň ... nějak se mi v poslední době nedaří psát natož číst ... natož sem pravidelně chodit. Tak se omluvám všem oblíbencům (a že se vás tu sešlo hodně) že je nestíhám číst ... v současné chvíli mi žlutě svítí asi 160 avíz :-(((((( A lepčí to nebude :-((((( PS: přátelé ze Slovenska, je u vás fakt krásně :-))))

Nojo, klasik. I já som býval v Blave......ale spávať som jazdil do Čejkovíc na Morave. Takže blavské chyžné nepoznám. Ale tie moravské sú ozaj dobré! Ako tvoj limerick (prepáč, nechce sa mi hľadať vokáň (accent sur comflex).....

papouch
09. 03. 2007
Dát tip
mhehéé :-))

daddy
09. 03. 2007
Dát tip
hehe*

vesuvanka
09. 03. 2007
Dát tip
:-)))) to se Ti povedlo... TIP náš třídní (fyzikář) někdy říkal, že máme v hlavě siláž :-))))

Vaud
09. 03. 2007
Dát tip
;-)) super limericky ;-))

levan
09. 03. 2007
Dát tip
ja som uz bola hocico, chyzna, recepcna, casnicka barmanka...atd atd, ale na plny uvazok studentka, ale akoze , to posledne velmi zle finacne ohodnotené ;-)))

martinez
09. 03. 2007
Dát tip
a ja som bola chyžná vo španielsku - ráta sa to tiež?

Norsko 1
09. 03. 2007
Dát tip
bezva jo, ale divné :-)

Zbora
09. 03. 2007
Dát tip
:o)) bezva

Háber
09. 03. 2007
Dát tip
ok, v Blave máme pekné baby, to je jasné:)))

Noe1
09. 03. 2007
Dát tip
plyčiačik ---co je toooo? :D:D:D čo by to bolo? chyba to je :-) tak chyžná si bola? krásné slovo to je !

levan
09. 03. 2007
Dát tip
plyčiačik ---co je toooo? :D:D:D ja som bola tiez recepcna :) ale ked trebalio musela som sa premenit na chyznu :))) pekna rymovacka :)

IVO
09. 03. 2007
Dát tip
Limericky, to je moje, i když je neumím.

Print
09. 03. 2007
Dát tip
Tohle je výborný***

cervantes
09. 03. 2007
Dát tip
he to je dobrý. Jak se řekne slovensky "štít"? Že by "šťiat"?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru