Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokorná

11. 03. 2007
4
13
2625
Autor
vitsoft


Proniknuv pod triček vrstvy
dvoje zrníčka růžence
chtěl bych svírat mezi prsty.
Modlil bych se velmi jemně
ty poklady naší země,
které skrýváš v podprsence.


13 názorů

Marcela.K.
28. 07. 2007
Dát tip
Všechny Růženky někde v šípku spí :-))

vitsoft
28. 07. 2007
Dát tip
Tvoje úprava je geniální, mylenko. Škoda, že neznám žádnou Růženku, na niž bych ji mohl vyzkoušet. Všem ostatním se omlouvám za garderobizní pubertobilitu a rozšiřuji svůj blacklist o další slovo. Však jich zbývá ještě dost. Avoxo, díky za nápad!

Marcela.K.
21. 07. 2007
Dát tip
Proniknuv pod triček vrstvy dvě zrníčka z růžence chtěl bych svírat mezi prsty. Modlil bych se velmi jemně ty poklady naší země, laskal bych jen Růžence...(to je tzv. absolutní rým , který objevil Jára C :-)):-) a všechny Růženky ti darují své pod...prsenky :-))) Taky jsem kobrtla přes tu podprsenku :-) tak promiň :-))

Sarinka
11. 03. 2007
Dát tip
šteklivá :-)

Tady zase někdo tlačí tlustý do tenkýho....bylo by to pěkné, ale muselo by to být jinak napsané.

CORTAK
11. 03. 2007
Dát tip
koukám, že na tebe přišlo jaro ...poklady naší země... :)

v podprsence jo?:)*

avox
11. 03. 2007
Dát tip
pročpak ten krunýř pro dvě zrnka malá? tvá básnička mne věru spíše rozesmála a čekám trošku,že příště as pás cudnosti ji přikováš?

silence
11. 03. 2007
Dát tip
viz hrbol, podprsenka je tam jak palkou po ksichte :)

nevím esli ta podprsenka ta musí bejt, dalo by se to napsat jemněji ale tvoje věc

Norsko 1
11. 03. 2007
Dát tip
k pokladům, ne? :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru