Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kočičí hledání

29. 03. 2007
2
27
4508
Autor
Milly

29.3.2007 Dopsáno 2:40

Jsem jako kočka.

Sedím v Tvém domě s otevřenými dveřmi a hledám Tvou ruku.

Nečekám, že ta ruka bude mít drápy a bude chlupatá jako ta moje. Toužím ji olizovat a nepotřebuju, abys mi to vracel.

Potřebuju cítit hlazení a slyšet Tvůj milý hlas.

Lísám se, mňoukám, prskám a ječím.

Pokud mě okřikneš, nebo se mě lekneš, uzavřu se do sebe a pak nebudu nějakou dobu cítit nic- jen prázdno.

Až znova začnu vnímat pocity, neuvidíš to, protože je ze strachu z Tvé reakce nedám najevo.

Potom zase přijde období lísání se, mňoukání, prskání a ječení.

A tak pořád dokola dokud mě nevyženeš, nebo dokud sama nepřekročím práh Tvého domu

a neposadím se u jiných dveří.


27 názorů

Milly
08. 11. 2007
Dát tip
Děkuju... :-) (zase) Uf.

jt
08. 04. 2007
Dát tip
ok - taky to pomalu zabalim. dík za dnešní příval avíz - jen doufám, že v týhle míře to byl ojedinělej jev - jinak bych to určo nestíhal .. :-) měj se fajn + dobrou noc, až to bude aktuální

Milly
08. 04. 2007
Dát tip
to je relativní- on i takovej úsměv dá někdy hodně moc..... :-) ještě... trošku jsem si zvykla ponocovat.. tady u počítače, ale už jdu...... :-))

jt
08. 04. 2007
Dát tip
za málo .. :-) btw - co to, že ještě nespíš ( nebo snad už ? )

Milly
08. 04. 2007
Dát tip
Je, já to vím.... souhlasím s Tebou..... Jen to asi potřebuju občas zopakovat.. :-) Hej, děkuju..... :o)

jt
08. 04. 2007
Dát tip
co takhle vzít si nějakou pořádnou knížku, uvařit čajík a bejt si jen tak pro sebe/se sebou ? když děláš něco pro sebe, získáváš vyšší hodnotu pro ostatní - je to hloupý, ale - opravdu je to takhle jednoduchý. nemá smysl se za někym pořád honit - hm ?

Milly
08. 04. 2007
Dát tip
A na co tedy mám?? (kdybych měla víc, kdyby mi něco vyxdrželo dýl... něco krásnýho...., tak to nenapíšu).

Milly
08. 04. 2007
Dát tip
Petře, to není sebepomlouvání- tak se prostě cítím někdy.... Sakryš, Tys snad nikdy netoužil po něčí pozornosti, po něčím pohlazení? Takhle to někdy je.......

jt
08. 04. 2007
Dát tip
chjo. co Ti na to napsat ? vždyť to není nic než sebepomlouvání - máš rozhodně na víc, než bejt nějaká lízací kočka .. chjo :-/

Milly
08. 04. 2007
Dát tip
tohle si taky přečti, i když Ti to možná přijde "obyčejný"- vidím tě teď před sebou.. jako v tom kravíně.... :-) seš taky takovej jemnej... někdy...........

Milly
05. 04. 2007
Dát tip
Já se napřed jen posadím za dveře, zamňoukám a teprve, když mi otevřou a nezabouchnou hned, vklouznu dovnitř (doufajíc, že pozvána...)

Lakrov
04. 04. 2007
Dát tip
Pod vlivem před chvílí dočtené 'tygřičí' mě teď napadlo, že by lidé měli na noc zamykat. Ale oni to v našich krajích stejně asi všichni dělají. A rozbitým sklepním okénkem se zatoulané protáhnout bojí.

Murtis
30. 03. 2007
Dát tip
Ee, ani o půl čtvrté ráno...

Milly
29. 03. 2007
Dát tip
Ne, to bude tím vztahem spíš..... :-)

Milly
29. 03. 2007
Dát tip
Možná jo... mě vytahujou i depky stejnýho charakteru.... :-) Jsem ráda.

Milly
29. 03. 2007
Dát tip
Hmmmmm, smím- li se ptát, čím jsou Ti úlevná? Máš snad na mysli podobnost se svými vlastními pocity? Víš....., bylo mi líto, že málo cítím občas a pak, že nemám ispiraci- lehkost ke psaní- měla jsem něco jinýho- teď mám tohle... není lepších ani horších míst ani časů. :-)

Milly
29. 03. 2007
Dát tip
Nemusíš se omlouvat... :-) Myslím, že je to skutečně víc kočičí- kočka spíš odejde k jinýmu člověku než pes, myslím... K jinýmu, který ji krmí, hladí.. :-)) Tož díky Ti za inspiraci!!! :-) Děkuju..., těší mě to- ani se moc nedivím- proto, že mi píšeš blízce... A taky je to docela úleva- ten pocit, že mě v takových věcech snad někdo chápe...

Milly
29. 03. 2007
Dát tip
Takhle mi to sedne líp- co tomu říkáš, milý Larkowitzi? :o)

Milly
29. 03. 2007
Dát tip
tak že bych změnila název na kočičí?? :-)) Teď mi taky dochází, že u psů je to asi jinak..... to není báseň...... jen taková výpověď v próze... :-) děkuju......... :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru