Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odpusť

31. 03. 2007
4
30
4543
Autor
Milly

30.3.2007 C.

Odpusť mi to, že mi chybíš.

Já vím, že chceš teď být sám.

Odpusť mi, že se mi líbíš.

Odpusť, že ráda Tě mám...


30 názorů

Marcela.K.
17. 02. 2009
Dát tip
Jo...dost dobrý...docela "pobavilo"...

Marcela.K.
17. 02. 2009
Dát tip
Jo...dost dobrý...docela "pobavilo"...

Milly
19. 02. 2008
Dát tip
Mrzouteeee...... .-)

Milly
27. 05. 2007
Dát tip
Tak teď! ;-)

Milly
20. 05. 2007
Dát tip
Zaobíráš se? ;-)

pivnik
13. 05. 2007
Dát tip
jo jo.. odkad to znam...?

Milly
02. 04. 2007
Dát tip
Děkuju moc za kritiky a tak...... tyjo, líbí se mi, že jak si to po sobě přečtu, zas na mě ta náladfa hned začne lízt.. :-))- jo, je trpká..... a svíravá........

maracaibo
02. 04. 2007
Dát tip
Ano, je to až trpké, jak moc to každý známe.

darksky
02. 04. 2007
Dát tip
znam to, myslim ze presne chapu o co go t*

Sakra, to sem ale narazil na divokou horkokrevnou slečnu. teď abych přemýšlel jak to napsat. neříkám že to bude dneska ale budu se tím zaobírat:)

Milly
31. 03. 2007
Dát tip
On to přece ví..., psala jsem mu to...., ale tohle je přece jen až moc sebeshazoavčný na to, abych mu to poslala... :-) díky...

Milly
31. 03. 2007
Dát tip
Já mu to neříkám... jen píšu- tam, kam nechodí číst..... :-)

Milly
31. 03. 2007
Dát tip
Hm....., tak to předělej v jaký formě chceš a pošli sem.....- jsem zvědavá, jaký z toho budu mít pocity... .-)

No to by chtělo předělat celou tu věc a je důležitý jestli je v této formě něco co tam má svůj význam nebo jestli to je jen nabaleno na hlavní myšlenku. Nevím čím to nahradit v této podobě. to se klidně přiznám.

Milly
31. 03. 2007
Dát tip
Čím třeba? ;-)

no to nevím jestli zvladnu:), ale zkus to nahradit něčím skrytým. něco co každej pochopí ale nebude tam "ráda tě mám".

Milly
31. 03. 2007
Dát tip
hej, mrzoute, děkuju..., když to by se vytratil smysl toho psaní- tohle bylo napsaný jak mě to napadlo, jak jsem to cítila... a pro "mít ráda" neznám synonymum, který by se tam hodilo tak, aby se nezměnil význam- ale můžete mi napsat vlastní upravený varianty tohohle- to se ráda podívám... .-)

První řádek je moc dobrej. pak se to zhoršuje a " že ráda Tě mám"? to je slyšet v každé druhé basni. Ten konec je moc komerční. zkus na tu první větu navázat něčím hodnotnějším. povede se to.

Milly
31. 03. 2007
Dát tip
To není pokrčení ramen- to jsou růžky!! :o) Taky se mi líbí ty rýmy..... Hmmm, jak recitátorka u toho vypadá a jak se tváří?? :-))

Lakrov
31. 03. 2007
Dát tip
Hezky se to rýmuje. A nevím proč mě baví nechat si to v duchu zaznít nahlas a představovat si recitátorku. Pokrčení ramen by se mohlo psát třeba takhle: ^*^

Milly
31. 03. 2007
Dát tip
Prostě dávat někomu pořád dokolečka najevo pocity, o kterejch dotyčnej ví a nesdílí je a nedokáže přijmout mi přijde jako přehnaný.... Ne, v žádném případě- a když má člověk kočku, je hloupost snažit se ji přimět štěkat- proč ji má, když chce štěkání? Ať si místo ní radši pořídí psa...

Jendula
31. 03. 2007
Dát tip
S tím souhlasím, ovšem chtít po sobě nemožné je také přehánění. A jak vlastně člověk pozná, že něco přehání? Tak, že mu to někdo řekne? A jak to ten někdo ví? Tomu to zase řekne někdo jiný? Poslední otázka: Trápí psa, že neumí mňoukat?

Milly
31. 03. 2007
Dát tip
není, ale přehánět něco je druhá věc........

Jendula
31. 03. 2007
Dát tip
Je předurčen k vítězství ten, který v něj nevěří?

Milly
31. 03. 2007
Dát tip
Nevím, jak se píše pokrčení ramen- tohle mě prostě jen tak napadlo.... nechci jen pořád obtěžovat svými pocity- o tom to je....

Jendula
31. 03. 2007
Dát tip
V tom případě nerozumím. Jak se píše pokrčení ramen? To nic. Ale obávám se, že tahle básnička nebyla určena mně, takže svou otázku beru zpět.

Milly
31. 03. 2007
Dát tip
Nevím, co odpouštět...

Jendula
31. 03. 2007
Dát tip
Já teda nevím, ale neměl by žádat o odpuštění ten druhý?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru