Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na konečné

06. 04. 2007
1
11
2171
Autor
schyza
 

Na konečné

Pramínek vlasů

okolo krku jsem uvázal

snad abych zapomněl

co jsem nedokázal


Pod mostem naděje

v domečku z papíru

škrtám zápalkou

když ztrácím víru


Ve vyschlých ústech

desítky pilulek

jen tak se kutálí

hledají žaludek


V přístavu bez duší

kde lodě nestaví

sedím a přemýšlím

proč svět mě nebaví


11 názorů

mno.. příliš mnoho zdrobnělin,, které to znehodnocují.. a taky bych tam dal: ..když ztrácím SVOU víru..:)

schyza
05. 09. 2008
Dát tip
Ano Nairo... chápeš i nechápeš... někdy se totiž vypíšu a je mi ještě hůř... A sám nevím v čem to je... ale určitě děkuji... a zklamaný jsem.. ale toho je moc co mne zklamalo... a psát to jen tak to není ono.. pokud chceš zjistit čím vším... pak musíš číst a číst...

naira
28. 08. 2008
Dát tip
...zklamaný láskou zklamaný vírou mohl jsi i milovat ale nechtěla věšet se kvůli ní to se nedělá chce to jen trochu času nevzdávat se těm hlasům... ...nebo jsi chtěl dosáhnout něčeho jiného,asi míň romantického, těžko se to hádá....nedáváš žádný vodítko...nebo necháváš napospas ...ať si každý přebere jak chce... (pramínek svých, nebo tvých vlasů...) ...ale chápu jedno...potřebuješ se vypsat se svých pocitů a stresů a je ti jedno jestli to někdo chápe ...nebo ne...prostě je to z tebe venku a uleví se...aspoň to znám já tak nějak....

schyza
23. 04. 2007
Dát tip
Piluju piluju piluju... večer nad lahvičkou bílýho... Třeba se to vypiluje třeba ne.. Kdo ví... Hlavní je, že ze sebe můžu ty věci dostat... Na formě mi až tak nesejde... Byl bych rád kdyby se to lidem líbilo... ale když nebude tak nebude... Přes koleno to lámat nebudu...

Fairiella
06. 04. 2007
Dát tip
rytmus pokulhává, doporučuju mu dát nějakej lék proti bolesti... Nejlepší asi bude zkusit psát a psát a psát, třeba se z toho vyklube i něco vypilovanějšího...

schyza
06. 04. 2007
Dát tip
Inu dobrá.... Mě to ale neublížilo... Myslím, že jsem otrkanej už dost na to aby mi ublížilo... Pár větiček od někoho koho vůbec neznám... Ale to je jedno.. Myslím, že dál to nějak rozvádět asi nemá cenu...

mperdik
06. 04. 2007
Dát tip
Promiň, je Velký pátek, možná nějvětší obrat v lidských dějinách, a já jsem nezdvořilý a chovám se jako hulvát. Věci říkám dost naprudko, což může ublížit... Hodnotil jsem tvou poesii né Tebe.

schyza
06. 04. 2007
Dát tip
Neberu nic jako vrcholné dílo... Prostě žiju... A pak když se zastavím... Něco ze mě vypadne... Ať už je to jakýkoli neumětel... Ale co je hlavní... Moje škola je opravdový život....

mperdik
06. 04. 2007
Dát tip
Podívej, možná to vnímáš jako vrcholné dílo, neberu Ti to, mne se to nezaujatě jeví jako nevyzrálá rýmovačka s lacinými obraty (uvázal-nedokázal,papíru-víru, nestaví-nebaví) Nemá to vnitřní dynamiku, ani silný příběh, chybí tomu nápad...Nevidím talent. Asi bych to ani nehodnotil, jen přešel, nebýt tvých snah komentovat...

schyza
06. 04. 2007
Dát tip
Na rozdíl.... Od čehosi co už jsem hodnotil... je tohle poznamenané životem ať už je forma jaká chce... a právě v jednoduchosti občas bývá síla... ale je to tvůj názor... a já ti ho samozřejmě neberu... Píšu sem hlavně abych si přečet ty názory... Ale tohle mi přišlo spíš jak vendeta než kritika...

mperdik
06. 04. 2007
Dát tip
och, tak to je děcká rýmovačka. Slova spojená lacinými rýmy, jen aby se to rýmovalo. Řekl bych za hranicí bodovatelnosti...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru