Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V proudu

06. 04. 2007
6
35
3494
Autor
schyza
 

V proudu

Brouzdající děvčátko

v řece studené

hledá rudý oblázek

protože je nechtěné

Dívá se na nebe

tam není ani mráček

a ani na větvi

nezpívá ptáček

Brouzdající děvčátko

ve světě zkaženém

hledá světlo na konci

v hrobě hliněném


35 názorů

ruprecht
14. 08. 2008
Dát tip
není to ješitnost... vždycky se jdu podívat, kdo mě píše komentáře... a tady jsem prostě narazil na neumětela... vždyť ty ani pořádně neovládáš mateřský jazyk...

schyza
14. 08. 2008
Dát tip
Nikdy si neslyšel že v jednoduchosti je síla? Ale je krásný jak si strašně ješitnej... Protože si byl zkritizován.. Nicméně můj názor to nezmění..

ruprecht
14. 08. 2008
Dát tip
ty vole... mráček/ptáček... jsem na lopatkách... kde se v tobě bere to sebevědomí něco někomu kritizovat??? :-)

schyza
27. 04. 2007
Dát tip
Děkuji ti... i když vím, že je to jen ze škodolibosti... To byl tenkrát takový výkřik do tmy... ale třeba se to povede... Jen bych potřeboval trochu pseudoinspirace...

schyza
27. 04. 2007
Dát tip
Tak tedy ještě jednou děkuju... A to víš že psát budu... dál... jednou jsem řek... že napíšu deset tisíc básniček... Ale zatím k tomu mám dost daleko... Chybí mi ještě 9850 básniček takže psát budu...

schyza
27. 04. 2007
Dát tip
Aha... Tak to jo... To asi nemělo bejt pro tebe ale toho dost vostrýho... Tak teda promiň... Příště se zkusím s těma avízkama... trochu polepšit....

schyza
27. 04. 2007
Dát tip
Co jsi mi měla udělat? Teď to teda vůbec nechápu... Vždyť já jsem ti taky nic neudělal? Nebo jo?

schyza
27. 04. 2007
Dát tip
Díky pseudovílo... aspoň někdo trefil hřebíček na hlavičku... Ono přece psaní není jen o formě... Jinak pak vznikají samý libozvučný sladký... komerční hovadiny beze smyslu... Smysl je to hlavní... Forma se může vždy zlepšit... A dost komerční kritiku... Tvý bláboly jsem nečet... ale podle toho jak se tady prezentuješ asi ani číst nebudu... Užij si vynález jménem Xerox... a loučím se s tebou...

Senyoryta
23. 04. 2007
Dát tip
Vezmeš si mě, ach lásko?

Senyoryta
23. 04. 2007
Dát tip
No ale fuj, krytiku! Di si umejt pusinku, ať ti nesmrdí hovínkem! Tip.

schyza
23. 04. 2007
Dát tip
Já už se tu z těch smajlíků... xichtíků... asi zblázním... ale jinak dík.. Ač teda nevím... co měli ty tečky před tím znamenat... Cosi jako beze slov?

schyza
23. 04. 2007
Dát tip
S kopírkama si vytřete... Ne že bych se nepotřeboval učit rytmům... Prohlubovat básnickou slovní zásobu... Pokud teda aspoň nějakou mám... Ale jak to říct... No prostě to ani v nejmenším nechci... A proč by se prostě nemohlo psát takhle dětinsky o věcech, které zas tak dětinské nejsou... Možná je to dost tvrdej konflikt... Možná dost VOSTREJ konflikt... Ale CO?! Ale tyhle nekomplikovanosti... co jsem napsal, jsem tak napsat chtěl... A o tom co sem dám nebo ne si myslím Dost ostrej... že ty asi nerozhoduješ... Dávám to sem právě abych si poslech (přečet) kritiky... Abych ze sebe dostal vlastní depky...

Fairiella
06. 04. 2007
Dát tip
Norsko a kritik: vždy se učí tím, že něco kopírují? To je zajímavé. Komentáře typu "pak také možná něco zplodíš" a "bylo by lepší, kdybys vůbec neotvírala ústa" přejdu, nechci se hádat s někým, kdo brouzdá po písmákovi, aby ukojil svou touhu urážet zde, protože v reálném životě toho není schopen. Přeju hezkej den.

Norsko 1
06. 04. 2007
Dát tip
to je normální proces, ... každé ráno :-)

Norsko 1
06. 04. 2007
Dát tip
milá fai, ostrej to nemyslel za tak doslova ... měl na mysli učit se rytmům, chápat je pak třeba také něco zplodíš :-)

Fairiella
06. 04. 2007
Dát tip
dost ostrej kritik: ty radíš KOPÍROVAT RYTMY "skutečných básníků"? Tak jako promiň, ale jak má vzniknout něco jako nový proud v poezii? Netýká se to tohohle začátečnického, ale milého dílka; spíš mě zajímá, jak si to představuješ, že bys prostě vzal Ortena a podle něj napsal druhou básničku o holce oběšený na jabloni? Podle stejnýho rytmu pochopitelně :-P Kritik, co radí kopírovat, není vostrej ani ostrej, dokonce ani ostrý, a ke všemu ne dost... Inspirovat se někým neznamená ho zkopírovat, podle mého názoru.

Norsko 1
06. 04. 2007
Dát tip
ostrej: měkoto ... :-)

schyza
06. 04. 2007
Dát tip
Hmmm.... na tom něco bude... Ale to také mi lidé určujeme, co je neutrální... Jak víš, že svět to bere takhle... Třeba světu, pokud má duši... přijde všechno smutný... No nic nebudu se v tom nimrat...

schyza
06. 04. 2007
Dát tip
Dík... Ale podle mě je svět taky dost často smutnej... Kéž by to šlo jinak...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru