Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podvečerní očekávání

05. 10. 1999
1
0
4246
Autor
MM

Není njnovější - měl jsem teď autorský blok ;-)

Klavír hraje sám na sebe a já čekám tu na tebe. Mrakodrap trčí do výšky koupím si čtyři koblížky. Snad zkrátím svoje čekání než začnou zvonit klekání. Slunce pálí na krajnici. děda valí popelnici. Dny a noci trávím v práci, vše kolem mě smysl ztrácí. Dal jsem si teď malou pausu než uzavřu další kausu. Nejdeš - nejspíš marně čekám. Věděl jsem to, proč se vztekám? Nade mnou už černá nebe, klavír hraje sám na sebe.
Perchta
29. 12. 2002
Dát tip
Hezký, sem tu nová :)

Menahen
01. 03. 2001
Dát tip
Já jsem toho tedy od tebe moc nečetl, leč v pravdě musím zvolat! Ten chlapec v pravdě vládne perem! Ta Jane Austen:) No, vážně cool...no, tak jo...:)

MM
04. 01. 2001
Dát tip
bobotic: nejak jsem si toho (tve reakce) vsiml az ted... a mas uplne pravdu! :)

Erendis
03. 01. 2001
Dát tip
Čekej na mě a já se ti vrátím... jenom musíš doopravdy chtít.. jenže dál si to nepamatuju :(((

bobotic
27. 10. 2000
Dát tip
Haha. teď něco do těla sleduj desátý řádek: všechno kolem smysl ztrácí. Mě je tam zbytečně. tak a máš to. :-)

kačka
23. 10. 1999
Dát tip
Ano, ano, taky v podvečer očekávám, ale tak hezky to kolikrát nedopadne.

slavek
08. 10. 1999
Dát tip
dokonalé

Tynic
06. 10. 1999
Dát tip
Taková podzimní nálada z toho na mě dýchla. Taková ta podzimní depka...Ale jinak si myslím že máš dost dobrý smysl pro humor...

Slunce pálí na krajnici.
děda valí popelnici.

Třečetl jsem to bez jediného zadrhnutí, dobré rýmy, dobrý rytmus....prostě se líbíš.

Print
05. 10. 1999
Dát tip
Co bych dal za takovej autorskej blok!:-))

Bibša
05. 10. 1999
Dát tip
Ta pauza ... doufám, že už nebude ... moc líbíš !

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru