Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dusím se

14. 05. 2007
0
10
3022
Autor
Milly

14.5.2007 Úzkost mne sžírá, tráví mé vnitřnosti. Nevím teď, netuším, zda někdy ji vyhostím.

Dusím se, dusím,

zoufale hledám,

čeho se zachytit,

když mé vlastní

myšlenky, pocity

a hlavně vůle má,

teď opět

mě zradily.


Nejsi tu, nejsi,

a tím líp.

Aspoň vím,

že mě nevidíš-

nevíš tak, naštěstí,

v čem se zas

plácám.


Nevěřím,

že bys mi mohl teď pomoci.

když si tu neschopnost

a beznaděj hlásám.


Čekám na hlazení

a vlídné objetí.

Sebe si ošklivím-

já: pasivní oběť.

Soudím se pak i tím-

to je mé prokletí.

Úzkosti mé čeká

zas chutný oběd.


10 názorů

Milly
06. 01. 2008
Dát tip
:-)

Milly
14. 05. 2007
Dát tip
No vidíš to!! A právě ty koně se mi moc nelíbí- a ten zbytek jo...... :-)) U Tebe je tam pořád nějaká forma.. a je z toho cítit ten pocit....... A ne nějaký zmatený veršování jako u mně... :-( Sakra, jsem se naštvala...... Tak máš asi talent slova a já ne.. :-)

domin.go
14. 05. 2007
Dát tip
to máme stejný no vypisovacího? všechno poslední dobou...kromě koní...třeba cítíš vodu...to sou takový dopisy

Milly
14. 05. 2007
Dát tip
Je to divný... Nevím, co by mělo být "nevypisovací" u mě.... :-) Píšu proto, že chci zachytit nějakej svůj pocit..... pokaždý- a vyloženě radostný pocity jsou to docela vyjímečně.. Ty máš, domin.go taky něco vypisovacího? :-) Že bych se podívala na formu.... .-) I ta "křivá" byla nádherná............

domin.go
14. 05. 2007
Dát tip
já se nerejpu v literární formě,po týhle stránce je to špatný,to víš sama myslel sem že máš potřebu se vypsat...a u takových vypisovacích věcí na nějaké formě vůbec nezáleží...

Milly
14. 05. 2007
Dát tip
Sakra, stydím se.. a to jsem se snažila.. a přepisovala slova... a stejně... A radši jsem změnila kategorii a škrtla tu prosbu o "hlubší kritiku".... :-) Děkuju moc za názory.

domin.go
14. 05. 2007
Dát tip
fairi má recht...žejo

Fairiella
14. 05. 2007
Dát tip
(ale koukám, že máš i lepší díla, tak tohle dílo možná vzniklo za určitých okolností, z důvodu se vypsat)

Fairiella
14. 05. 2007
Dát tip
je to kostrbaté, začátečnické dílo... Věřím tomu, že stejně jako spousta jiných se ještě vypíšeš k lepšímu stylu :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru