Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je chroust nesmrtelný?

28. 05. 2007
1
81
9950
Autor
papouch

pořád jse mňě na to ptajý,tak my řeknete jestli!

Má chroust nesmrtelný? a nepište sem debylovyny nebo se smažu!!!

81 názorů

papouch
17. 08. 2008
Dát tip
Na tělocvik fantazie netřeba. Na fyziku, elektrotechniku a elektroniku je jistá míra fantazie žádoucí. milá Mušle

papouch
17. 08. 2008
Dát tip
Protože jsi vole vožralej nebyl schopnej natankovat v Ostravě automat na cigarety :-P

papouch
17. 08. 2008
Dát tip
Čoveče, přiděláváš mi jenom starosti. Vím, že single žijící pedagovové mají o prázdninách hovno co na práci, ale... Už to s těmi provokacemi přeháníš. Zkus se zklidnit a zamyslet - už se do té role Dívky s mušlí vžíváš přespříliš. Mám docela obavy, aby se u tebe nevyvinula schizofrenie.. ne, nenadávám ti, fakt mám trochu strach. Mívával jsem tě rád, bývávala s tebou sranda. Vždyť jsi inteligentní chlap, tak sakra zaber šponu.. každému občas hrábne, ale tohle už přeháníš... zkus to... zaplatím Ti startky... ,-)

sidonia
02. 06. 2007
Dát tip
on je akorat neviditelny

papouch
01. 06. 2007
Dát tip
a kde je Senior??!?!

Zpupínky mívám jen z pupitele.

eowi
01. 06. 2007
Dát tip
Zpupní hoši, ti dva kritici! A jaxe překřikují...

Zpupný hochu!

Styď se.

Vidíš?! Už zase!

Lžeš a překrucuješ fakta.

Máme na to kolik? Minutu? Hodinu? Seš hroznej, usnout v půlce věty.

Norsko
31. 05. 2007
Dát tip
potvrzeno

Hovězí zadní.

Norsko
31. 05. 2007
Dát tip
je vidět, že pišta má ze všeho jenom prdel

Teď už jen zbývá dohodnout se, s kolika kmíny připravovat oko Puhýše.

papouch
31. 05. 2007
Dát tip
aneb jak praví klasik - Pryč jsou doby nečisté / jsme Krčisté není však vše hotové / buďmě také Držkové ! (podst. zkrác.)

Hlásání obecnéího rozhlasu! Papouch nerozbije nikomu nic, neb je to chouře nedomrlé!

papouch
30. 05. 2007
Dát tip
Guma trdelná základem chroustotvornosti jest!!! Ach, Bože .. a já myslel , že to všichni vědí.. jak bláhový zůstával jsem v sladké nevědomosti... Nyní dost však klamu. Rozbiju vám fšem držky a bude!! :-))

Chroust je guma, ty trdlo. To ti nedošlo? Mluvíme tady o nesmrtelnosti gumy.

jak je to s tím chroustem vlastně?

tak teď tomu už vůbec nerozumím..

MASAKR MASAKRK. Vy sadisti všude vidíte jen to násilí. Gumárenskej průmysl. Pche! Příběh deviantního výstupního kontrolora, který záludně propichuje vyráběné prezervativy - eto vsjo zděs uže bylo....

Nojo. Bude to masakr :)

Režie: Lars von Trier

Bude se to jmenovat "Ušmudlaná duše".

No, pakliže ji nemáte, tak není nejen zrzavá, ale ani žádná jiná. Resp. může být jakákoli. Schrödinger měl svojí kočku, papouch zase kozu.

papouch
30. 05. 2007
Dát tip
podotázka - je (my)koza zrzavá ?

papouch
30. 05. 2007
Dát tip
nene, Pišto, my kozu nemáme

Garth
30. 05. 2007
Dát tip
Noe1 má pravdu.

Mykózu máš co tě znám, papouchu...

papouch
30. 05. 2007
Dát tip
já mám dnes od rána děsnou mitózu... né, mykózu? ... néé .. migrénu ... jestli to nebude z toho půllitru rumu? A kalkulačky se dáávno na šoučáštky nerozebírají... A co to má sakra společného s chroustem???

Tak to zkus mitózou, ne?

jsi krutý pišto! moje kalkulačka teĎ odmítá dělit nulou!

Nikam! Rozeberou je na součástky!

Klokani_usi
29. 05. 2007
Dát tip
Křemíkové nebe je podvod? A kam tedy po smrti přijdou všechny kalkulačky?!

Norsko
29. 05. 2007
Dát tip
milé sluníčko, to je jiný chroust :-)

když jsem byla malá a věčně zasněná,můj dědeček,kterého já milovala,se mne vždy ptal.."o čem přemýšlíš?..o nesmrtelnosti chrousta?"...do dneška mi není jasný,jestli je chroust nesmrtelný..

Noe1
29. 05. 2007
Dát tip
Není - chrousta jsem rozmašíroval před čtrnácti dny na předním skle auta, několik kilometrů od hranic se Slovenskem. Byla to rána. Zbyl po něm jen bílý flek a nešel mi ze skla dolů.

Ježíšku na křížku!

Propánajána!

Norsko
29. 05. 2007
Dát tip
milý papouchu, jedině, že by se sám ozval ale jak ho znám nejspíš bude radši pracovat na své legendě :-)

zorka
29. 05. 2007
Dát tip
ne nemá...:-)

papouch
28. 05. 2007
Dát tip
Norsko! dokaž to!!

Norsko
28. 05. 2007
Dát tip
chrousta jsem viděl ve středu, žije

papouch
28. 05. 2007
Dát tip
Fukólte!! dokaž to!!!

Fouckault
28. 05. 2007
Dát tip
nejni

Jo chroust nesmrtelný je...protože ho vždycky někdo vytáhne.

JiKo
28. 05. 2007
Dát tip
nejdu se smazat ale namazat :-)

papouch
28. 05. 2007
Dát tip
po vás potopa

Já citoval, a to se smí, tak zacouvej, křepelko. Navíc jsem smazanej, tak co je mi po vás, žejo.

LaMouette
28. 05. 2007
Dát tip
Pomiii.. a co na to Jan Tleskac? trhal taki jako maly chlapec chroustum krofki?:-))

LaMouette
28. 05. 2007
Dát tip
ha Pisto!!! vidim to!! tseeee us nigdy neci wod Tebe slyset jak desne pisu.. :-P

Křemíkové nebe je podvod!!! Čtěte zítra v NoJo!

Norsko
28. 05. 2007
Dát tip
nic jiného, než debiloviny mě na toto téma nenapadají promiň, papouchu

Je debylovyna nesmrtelna? Kam jdou po smrti kalkulacky? A smazani pismaci? Hraji spolu John Ceder, Pista a nesmrtelný chroust marias? Mariage? Na tretiho? Ctou u toho rukopis? Vice v zitrejsim Plesku!

Těžko říct. Nejspíš je to debylovyna.

papouch
28. 05. 2007
Dát tip
mňo... ještě přijde Pomerančová a tak, ale chroust ňigde

Propánajána! Ježíšku na křížku! Kristova noha! Bille Gatesi! Rohlíku za dvacet halířů! Vidíte to? Pišta, nechtěl jsi napsat: zmazal? jako krtek? v to bych Ti i závidělo! Smazal...to je takové definitvní... a souvisí to s nemrtelností chrousta?

Pišta se smazal.

A je to tady... :)

já jednoho znám - ten ve mně zanechal nesmrtelnej dojem, to rozhodně... ale je dost vostrej, tak bacha na něj -kdyby něco, tak jsem o něm vůbec nemluvila (ostatně mám alibi - jak by noha mohla mluvit že?) a pišta? je nesmrtelný?

papouch
28. 05. 2007
Dát tip
tak kde je ten Pišta??

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru