Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ÚVODNÍK_o sobě

19. 07. 2007
0
3
1762
Autor
Ferrda

Jak se představit, že ?

Úvodník Autor: Ferrda alias Meth Jako úvodník se hodí napsat něco o sobě ? Nebo zahájit představení nějakou jinou metodou ? No já nevím, stejně leccos člověk dělá hlavně proto, aby se nějak vyžil sám, i když bude tvrdit, že to myslel jinak. Takže jinak a postupně : 1) jsem starej pes, jak se mi to jeví (ročník 48) 2) celý život se vrtám v podivnostech, jako je např. elektronika 3) celý život se snažím vědět, co nejvíc, leč mnohdy v rozporu s okolím 4) po jistých zkušenostech jsem se naučil neustupovat lhářům a nedělat to ani sám 5) od roku 1975 jsem psal deníky pro dceru a všelijaké úvahy 6) příležitostně se chovám jako modelář 7) mám rád filozofii a píšu o tom 8) sleduji politiku a sere mne to + píšu o tom taky 9) lezu po serverech a hledám v tom logiku - skoro marně 10) to už by stačilo, (zatím)

3 názory

Ferrda
20. 07. 2007
Dát tip
Pánové a dámy (pro případ, že nick není rozlišitelný), děkuji za pozornost

Rabb
19. 07. 2007
Dát tip
těší mne..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru