Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Repulsionův blog

22. 07. 2007
1
6
1824
Autor
Repulsion

Nějak mi poslední dobou všelijaké tyhle servery přestávají vyhovovat. Takže jsem se zařídil pro sebe:

repulsion.bloguje.cz

Na hlavní stranu to dávat nebudu, páč to za tak důležitou informaci nepovažuju, kdo bude chtít, si to najde.

Hlavním smyslem tohoto počinu není ani tak prezentovat má veledíla, jako spíš mít jen jedno místo umožňující pohodlný kontakt a komunikaci s lidmi, s kterými jsme si nějak kápli do noty. Protože on je někdo z Písmáku, někdo z Literry atd.... a různě se to mění... takže kdyby někdo náhodou hledal Repulsiona, najde ho na výše uvedené adrese, kde může také zanechat kontakt na sebe. No a až se zas budeme chystat třeba někam do hospody, bude to takové jednodušší...


6 názorů

stanislav
01. 08. 2007
Dát tip
máš ten blog príma udělanej. jsem si už taky dal odklik na něj na ten svuj.

Narvah
26. 07. 2007
Dát tip
dík, mrknu na to

papouch
23. 07. 2007
Dát tip
se ti nedivím ukaž se

Repulsion
23. 07. 2007
Dát tip
Ale jo, občas se ukážu... ale nějak mě to - hlavně tady a na Liteře - poslední dobou hrozně sere...

papouch
23. 07. 2007
Dát tip
jsem to řek blbě :-) jinak: klidně si bloguj, ale taky se ukazuj "venku" .-)

papouch
23. 07. 2007
Dát tip
nedoporučuju už se tu pár známých lidí taky takhle "zařídilo pro sebe" a vymizelo z obecného povědomí...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru