Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

prečo indispozice

30. 07. 2007
1
12
3965
Autor
Háber
...dostal som otázku, že prečo indispozice na tú moju básničku Príroda - no lebo sa mi nechcelo odpovedať na žiadne odkazy, a teraz nič iné nerobím, len odpovedám na správy:))) (už nikdy viac indispozice:)))

12 názorů

Háber
01. 08. 2007
Dát tip
Jezuita - nie, pravda je, že nemám momentálne na nič čas a ledva stíham si tu niečo prečítať, nie to ešte napísať a odpovedať na debaty, takže hovorím si, dám indispozici a seru na to, ale asi to nebol dobrý nápad:)))

Jezuita
31. 07. 2007
Dát tip
Myslel jsem, že by vznikla nebezpečně alegorická debata a toho Jsi se obával.

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!! :)))))))

Háber
31. 07. 2007
Dát tip
to to, Petrusha si vystihla:)))

Petrusha
31. 07. 2007
Dát tip
ale tak vezmi to tak, ako inak by si sa účinnejšie poučil? :)))

Rabb
31. 07. 2007
Dát tip
:-) asik prot je nepíšu.. ty indivindispozice.

JiKo
30. 07. 2007
Dát tip
tadyk když dáš indispozice tak se na tebe sesypou místní psychologové :))

.dunaj.
30. 07. 2007
Dát tip
hej hej - tiez ma to sere tie indispozície okolo :))

martinez
30. 07. 2007
Dát tip
já indispozice nepíšu... jen tu jednu co vlastně indispozice nebyla :o) a odpovídat přece nemusíš... :o)

hai_mal
30. 07. 2007
Dát tip
jo, to znám taky :)) už nikdy více indispozice :)

dadíková
30. 07. 2007
Dát tip
a já jsem si to někdy chtěla zkusit, tak ne dobře...:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru