Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Otázka

Výběr: Print
07. 09. 2007
13
11
3707
Autor
Háber
hromady mäsa uspávali krvavou vôňou života utekajúceho z hmoty kŕčovito som sa držal tvojej sukne a vdychoval vraždy v mäsiarstve ktoré už dnes dávno neexistuje nik kto tade teraz ide si už na ten obchod nespomenie vtedy som mal ešte jednociferné číslo v kolónke narodenia a ty si ešte žila aby si ma stiahla z cesty k sebe na chodník kým auto s tupým žuchnutím tela zrazilo chodca idúceho vedľa mňa a on sa pod kolesami ešte nadvihol kým ty si mi zakrývala rukou oči prečo sme mami boli my dvaja vtedy tak blízko smrti?

11 názorů

Print
08. 10. 2007
Dát tip
ta tíha a pravda...

palino8
01. 10. 2007
Dát tip
jednociferné číslo v kolónke... sa mi práve až také dobré nezdalo... teda, ono to dobré je, len užasi omleté... zvyšok je super

alternic
23. 09. 2007
Dát tip
* *


silence
07. 09. 2007
Dát tip
je to trosku silnej vyvar a tuhle cast bych bud vynechal nebo napsal jinak, rve to na me takovou znouzectnosti: "vtedy som mal ešte jednociferné číslo v kolónke narodenia" * davam predevsim za prvni cast dila, ktera ma po vsech strankach nadprumernou kvalitu.

moonspell
07. 09. 2007
Dát tip
silne

Staníčko .... podruhé dnes dávám nekonečno hviezdičiek* - tu s plačom ....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru