Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlaštovky(34)

07. 11. 2007
6
20
4326

/Alfonsovi/

Mávala závojem

bílá a zlatá

ve snění

co to je - výhra či ztráta?

nahlédnout do snáře

zpod tvého polštáře

chvátám


20 názorů


Janina6
08. 11. 2007
Dát tip
Líbilo moc!* (Mimochodem, výhra či ztráta... moje zkušenosti tam vkládají spíše spojku a...) :-))

palino8
08. 11. 2007
Dát tip
no hej :)

tak dík :o) zlatá víla, tedy...

palino8
07. 11. 2007
Dát tip
alfonso: presný opak, čiže smrť... nie, že by som tomu veril, ale na druhej strne, poznám asi troch ľudí, ktorí tvrdia, že to aspoň raz zafungovalo...

palino, nešlo o nevěstu, ale o vílu :o) a co znamená nevěsta?

palino8
07. 11. 2007
Dát tip
nevesta v sne? vieš čo to vraj znamená? :-O

no comment :o)

no vidíš, jak jde natvrdlou Moosovou snadno poslat k ledu a být přitom těžce obligátní :)))) tak já už padám - ty už si teď beztak vystačíš s vajíčky ....

teď jsem dělal Míše míchaná vajíčka a jedno vajíčko pořád nějak nešlo rozklepnout :o) bylo to tím, že bylo natvrdlé:o) ale kdo ho dal do ledničky?

s Moosovou? co tě vede? :))))

on je dokonce častěji k dostižení kartář :o) na vykládání....tedy :o) hele, nemohli bysme se bavit nějak normálně? tohle je dost vyčerpávající...:o) pořád být ve střehu...

od kartářky???????

neumím, máme ve vsi kartářku :o) nechávám si...a tak :o)

to umíš? co mě čeká? :)))

já myslel jako že i v kartách se to dá vyložit...:o)

tak ať se daří! :))) - i v kartách :)))

je to tak :o) i v kartách...

nemusíš - hele: Víla - viděti nebo s ní mluviti velké štěstí ve všem

nepůjčím :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru