Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

RIVKA...........*!

05. 06. 2001
9
0
6566
Autor
Print

***********!!!!!

Rivka má zítra narozeniny….!!!****!!!!

Je ve věku, kdy už básníci jen tak neumíraj… Zdá se mi, že musím říct nahlas, že tato krásná, moudrá, mladá žena, básnířka, mně vstoupila do života s neuvěřitelnou  razancí a přitom jemně a něžně převrátila kde co naruby…. A udělala správně…! A udělala dobře! Moje láska k ní je bez závazků, bez povinností, ona miluje, já miluju, jí, i jiný lásky a jiný pohlaví, ale právě díky tomu se můžeme k sobě přiznat, aniž bychom tím někoho jiného zranili.

Nebudu ti nic přát, Rivko, ty víš svý …já vím svý…!!! Chtěl jsem to jen říct nahlas!!!!!

Mám tě rád!

A neboj, smažu FUJJJto!:-)

****!!!

Básnička pro tebe se už rodí!:-)

Tvůj

Print *!


Bacil
12. 06. 2001
Dát tip
Dostávám se k tomu až dnes bohužel, takže je pozdě, ale stejně mi to nedá, abych se aspoň dodatečně nepřipojit s virtuální růží... snad ji přijme i přesto, že jsme před časem měli na cosi trochu jiný názor, vždyť to není podstatné

@-'-.->-'-,->-'-,->-'-,->-'-,->

Bacil
12. 06. 2001
Dát tip
aha, avi.

Abála
12. 06. 2001
Dát tip
Krásně milé.

Rivka
12. 06. 2001
Dát tip
:) To je kytek:)

Rivka
10. 06. 2001
Dát tip
Jéééééé... Sašo... (dlouho jsem... etc.:) Děkuju...) * Ostatním samozřejmě taky...

Saša
07. 06. 2001
Dát tip
Rivko, ... tak se mi zdá, že jsme ve stejný den snad je to zdání, snad je to jen sen možná že blíženci jsme pouzí jen zanechme básnění, pojďme jen ven :c) ... blahopřeji, si dodatečně, vše nejlepší přeji Ti ať zářící dny dostatečně, přijdou náhle vzápětí ... Líbá popleta-poeta, smutně a ze světa ... Saša :c)

Saša
07. 06. 2001
Dát tip
:c) ještě avizo :c)

djPes
06. 06. 2001
Dát tip
Ten dort, to bych si dal :o))

Falka
06. 06. 2001
Dát tip
A mám radost a zase se musím smát... :o)) Děkuju ti, Riví :o))) Že jsi :o))) A že mi plašíš bráchy racky, oni jsou někdy děsně líní lítat :o))) ♥

Miroslawek
06. 06. 2001
Dát tip
juj, nějak jsem zaspal .. a tak jen Ti přeju, ať se máš, jak sama chceš a ne jak si zasloužíš ;o)))

Miroslawek
06. 06. 2001
Dát tip
a zasloužíš hodně ... hlavně v dobrém, tak vlastně nevím, co přát ;o)))

AZALIN
06. 06. 2001
Dát tip
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-))))))))

lobb
06. 06. 2001
Dát tip
Vsechno nejlepsi, Rivenko :-*

Wopi
06. 06. 2001
Dát tip
Jo, ta růže měla bejt VIRTUÁLNÍ, samozřejmě. @-->->->---

Vojtek
06. 06. 2001
Dát tip
****!****

hermit
05. 06. 2001
Dát tip
***** taky přeju!!!!!!!! všem Rivkám!!!!!! všem Printům!!!!!!! všem!!!!!!!! :-)))

Matyjustin
05. 06. 2001
Dát tip
Jen se přidávám - přeju nej a nejen to... :-)

Wopi
05. 06. 2001
Dát tip
tady jedna viruální růže: @->-->-->---

Vio
05. 06. 2001
Dát tip
Rivko... Ty sama víš, co si přát... tak já Ti to přeju taky ;-)))

Ale ty kritiky Ti neodpustím, i když máš narozeniny ;-)))

Albireo
05. 06. 2001
Dát tip
I já se přidám - a buď šťastná, Rivko.

kafka
05. 06. 2001
Dát tip
******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************jsi *! děkuju, ty víš, za co, Rivenko :) a Přeju ti!!!!

papouch
05. 06. 2001
Dát tip
pusu ! pusu ! .....a.... a zbylo by na papouška trrrochu narrrrrozeninovýho dorrrrtu? :--)) fše nej :-)

Verita
05. 06. 2001
Dát tip
všechno nejlepší! :)

Tak všechno nej... :-)

Šílená
05. 06. 2001
Dát tip
!!!!!!!!!!!!!!!! Terezko....posílám poštou pavoučí.....úsměvy a sluníčko....a hrsti mýho naivního optimismu pro tvojí dušičku....a ...copa to máme tady? stoprocentně přírodní extraktr na všechny spáleniny a bolístky duše.... že je ti to na houby...že je jen virtuální? no...vždyť všechny duševní bolístky jsou také jen iluzorní....projektujeme si je do sebe....a pak se trápíme...jsme my to ale podařená banda....mno...tak až před námi zase zdrhne nějaký to "stádo racků" tak já jen...že to byla děsná bžunda:o)...a taky že ti přeju aby ses měla chuť a sílu smát...v tomhle zvláštně svérázně krásným světě.... ~*~*~*~*~*~*~*~☼~*~*~*~*~*~*~*~*~♥*!~*~*~*~*~ MTMR...víš? ~*~*~*~*~*~*~*~☼~*~*~*~*~*~*~*~*~♥*!~*~*~*~*~ Printe...napsal si to krásně čistym perem....!!!

djPes
05. 06. 2001
Dát tip
!!!!*******!!...atd...

Všechno nej.... :-))

clovrdik
05. 06. 2001
Dát tip
všechno nejlepší :-)

xpired
05. 06. 2001
Dát tip
:-))))) *!!!!!!!

O.S.to6
05. 06. 2001
Dát tip
☼☼☼ ( aneb zase nevim, co rict, snad jen, ze ke svym narozeninam si preju, abych Te nekdy potkal :o)) !!!

Danny
05. 06. 2001
Dát tip
Rivko, mazl tov ********************************. ...nevím co bych měl více dodat... Daniel

Rivko! Ať ti ten věk chutná!

alina
05. 06. 2001
Dát tip
Rivenkó :o)), ať se Ti plní Tvá tajná přání.....a vůbec....mačkám slzu dojetí :o)

dablik008
05. 06. 2001
Dát tip
Rivenko, vsechno nej nej nej :o)) hlavne to zdravicko, to budes potrebovat :o))

Astalavista
05. 06. 2001
Dát tip
Připojuji se k přání....:)

wqw
05. 06. 2001
Dát tip
vše

Wiki
05. 06. 2001
Dát tip
milá Rivko, přeju Ti to nejlepší pro Tebe, ať je vše, tak jak má být. ☼♥☼♥☼♥☼♥☼♥

Rivka
05. 06. 2001
Dát tip
........................ (Děkuju vám.) (Kritiky dodám:c)) Dort taky:c)) (a básničku už mám... ... posvítím dnům / v nichž zblednu bez syžetu... kdo si pamatuje...)

Rivka
05. 06. 2001
Dát tip
(av.... ať si ten vděk taky někdo přečte):)

*** !!! :o) .. porád mlčim ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru