Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MÁCHA KONTRA NĚMCOVÁ -v Romantince 19.11.2007

12. 11. 2007
0
7
1905
Autor
Mabi

Dvě nejdiskutovanější české literární záhady, kdy v případě K. H. Máchy stále pátráme po jeho skutečném portrétu a u Boženy Němcové pak po jejích biologických rodičích, což nemění nic na skutečnosti, že oba dva zůstávají v kontextu naší literatury autory naprosto výjimečných děl – Máje a Babičky.

Nicméně ani jeden se českým spisovatelem nenarodil, vlastně při troše štěstí mohl třeba Mácha hrát výhradně divadlo a Němcová psát německy. Snad proto lze považovat jejich tvůrčí i osobní vývoj za pozoruhodný.
 
A právě onu pozoruhodnost představí Martina Bittnerová v programu s názvem Mácha kontra Němcová, jenž se koná k 197. výročí Máchova narození 19. listopadu od 19 h v čajovně Romantinka, Bořanovická 527, Praha 8.

V pořadu dále účinkují: Lucie Jankovská, Jana Rubešová, Zbyněk Zeman.

Informace o pořadu ve zvukové podobě včetně písní Zbyňka Zemana jsou zde:

http://petr-vesely.hostuju.cz/Host_pro_mikrofon_c.2_Macha_kontra_Nemcova.mp3


7 názorů

Milly
19. 11. 2007
Dát tip
Nevim, nevim, jsem pozvaná na dnešek na čtení Totemu, tak uvidim, kde, a jestli se ukážu.....

Vespa
13. 11. 2007
Dát tip
Wemi...stačí se zeptat :-)

Mabi
13. 11. 2007
Dát tip
Jinak Romantinka-fotky http://www.volny.cz/romantinka/

Mabi
13. 11. 2007
Dát tip
Až nás někdo pozve i mimo Prahu, rádi přijedeme.-) Kdo přijde neprohloupí.-)

Wemi
13. 11. 2007
Dát tip
nó, když si seženu nějakýho parťáka, tak bych i šla... zní to fakt zajímavě

a zase Praha...Mácha a Němcová,to bude skvělé

papouch
12. 11. 2007
Dát tip
to může být sakra zajímavé! škoda, že zase praha, ňo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru