Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

28. 02. 2008
5
13
2509
Autor
oakbark

Otec mu nasazuje
spadlý řetěz
 matka čepici


13 názorů

Paulart
02. 03. 2008
Dát tip
Z hlediska haiku ne :-). Jestli jsem něco ve Tvé kritice špatně pochopila, tak se omlouvám.

StvN
02. 03. 2008
Dát tip
Poprosím tě od teď napořád. Ber v úvahu jen to, co píši, ne to, co si ty myslíš, že já si myslím. To jsou tvé výmysly, které nejsou založené na skutečnosti. Čili nikde jsem nepsal, že bychom měli kopírovat Bašóa, nesnažím se podržet věci minulé etc. Mimochodem ty nevidíš rozdíl mezi autem a chryzantémou?

Paulart
02. 03. 2008
Dát tip
Ty si opravdu myslíš, že bychom měli jen kopírovat Bašóa? Já si to myslela taky :-). Myslím, že tahle snaha podržet nějak minulé je nemocí všech, kteří chtějí zachytit vodu ve dlaních. Jenže Bašó je učitel. Žádné haiku za tebe nenapíše. Haiku si všímá přítomného. A kmitne-li oním TEĎ auto místo chrysantémy?

StvN
01. 03. 2008
Dát tip
Jsi všímavá. Pak tedy nepíšeme haiku, stejně jako netočíme němé filmy a nevyrábíme kolo ze dřeva, a pokud ano, tak v relaci, do níž to patří.

Paulart
01. 03. 2008
Dát tip
Nežijeme v době Bašóa. O čem by asi tak psal Bašó dnes? :-)

StvN
01. 03. 2008
Dát tip
Tak si znovu přečti Bašóa.

Paulart
29. 02. 2008
Dát tip
StvN - pro haiku neexistuje předepsané téma. Fakt :-).

StvN
29. 02. 2008
Dát tip
Sociální tématika = senryu, papa po.

Scorpion
28. 02. 2008
Dát tip
má jezdit s helmou :-)

oakbark
28. 02. 2008
Dát tip
OK, dík.

Paulart
28. 02. 2008
Dát tip
Je to pěkné zpřítomnění minulého času. Jen pomlčku bych nepsala tam, kde nedochází k předělu, ale jen ke zdvojení děje. To je asi také jediný kaz na tomto dílku, protože se tím haiku rozpadá na dvě části.

Houmeles
28. 02. 2008
Dát tip
No vida :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru