Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

sebastredne

04. 03. 2008
4
12
3722
Autor
zvedavec
 
 
 
Rozhodla som sa byť
úspešná a silná
a prežívať šťastne
 
a to z dvoch dôvodov:
 
tí smutní
sú ostatným na obtiaž
 
a tiež aj preto,
že byť
šťastnou, úspešnou a silnou
 
bude - je
pre mňa to najlepšie.

12 názorů

zvedavec
11. 03. 2008
Dát tip
prejde

Liso
11. 03. 2008
Dát tip
Niektori ludia su v akomsi kontexte zbytocni... Predstav si, ze cestujes autobusom, v ktorom je kopec ludi... V istom zmysle su tam pre Teba zbytocni. A teraz si predstav, ze jeden z tych nahodnych ludi, ktorych uz nikdy nestretnes sa zacne utapat v sebalutosti a priam sa vrhne zamlcanymi vycitkami na Teba, ze prenho v svojom rebricku hodnot nemas vyssie miesto... :) Neprejde nahodou z pozicie "zbytocny" na poziciu "obtazujuci"? :)

zvedavec
08. 03. 2008
Dát tip
:)

Barbar
08. 03. 2008
Dát tip
I ta nejdelší cesta začíná prvním krokem. Jdeme!

zvedavec
07. 03. 2008
Dát tip
ja sa nechcem hrať na silnú

beda
06. 03. 2008
Dát tip
I silný strom se ve vichru zlomí, ale stéblo trávy se jen skloní ....

zvedavec
06. 03. 2008
Dát tip
"Pre silu je mozno lepsia motivacia v potrebe druheho chranit. A pre usmev potreba obdarovat." ak sa cítiš náhodou zbytočný, skade zoberieš takúto peknú motiváciu?

Liso
06. 03. 2008
Dát tip
ked je clovek dost silny, ma silu aj prehrat? :) a ma silu nielen prijat prehru, ale aj to, ze je na pritaz? Pre silu je mozno lepsia motivacia v potrebe druheho chranit. A pre usmev potreba obdarovat. Takze vlastne nakoniec ani o nic nejde!! :-)))

zvedavec
06. 03. 2008
Dát tip
vďaka za reakcie :). jasné, znie to naivne, nafúkane a tak nejak podobne... Viem, že mať úspech a ani mať silu nie je čosi, čo ČISTE moja zásluha a ČISTE výsledkom môjhoˇrozhodnutia. Čo sa týka šťastia, tak to už vonokoncom nie. Ale predsa: ČIASTOČNE o tom všetkom rozhodujem aj ja, podľa toho, ako spracovávam veci, ktoré sa okolo mňa dejú, myslím si.

avox
06. 03. 2008
Dát tip
přeji ti úspěch i potřebnou sílu, ale ani jedno z toho nemusí být zdrojem štěstí. Pozitivní přístup k životu a měj ráda - sebe i okolní svět :-) */

Háber
05. 03. 2008
Dát tip
držím palce v tomTo predsavzaTí*

Oldjerry
04. 03. 2008
Dát tip
Hlavně přesvědči sama sebe...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru