Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rekapitulace

17. 03. 2008
8
11
2655

Jen pevně doufám, že jsem na nikoho nezapoměla. Aby se dotyčný neurazil. Jo a jestli se na seznamu najdete vy ostatní, je to čistě náhoda. Nebo ne............?

První si kvůli mě podřezal žíly

S druhým jsme na kuráž v posteli pili

Třetí už nebyl tak zajímavej

Čtvrtýmu nestál když byl přiožralej

Pátýmu jsem ublížila znovu

Když šestej si mě pozval domů

Sedmej mi vyčítal těch šest předešlých

S osmým ani nevím, jestli jsme se rozešli



No, mohlo jich být víc...



Lidi, co skáčou z okna to taky zpravidla zabalí těsně předtím, než dopadnou na zem.

Hádám, že už letím podezřele dlouho.............

11 názorů

s.i.k.o
13. 05. 2010
Dát tip
pekné hlavne koniec

Pít v posteli na kuráž asi není zrovna to pravý.) Jak je vidět, pořád to nevzdáváš:)

koniec je podarený :D

Vaud
17. 03. 2008
Dát tip
skoda, ze jsem Te neslysel nikdy zpivat Tvy texty T

máš - li něco na duši svěř se strýci alfonsovi páč artuš už dávno netuší jaký že sou trendy nový... :o)

podle té básně to vypadá, že když to po ruce máš, stejně to dopadá špatně :o) tak jsem si myslel, že než skákat z okna je lepší přehodit výhybku...:o)

To nemyslím.Myslím, že nevíš jaký to je když chybí to co ty máš po ruce dnes a deně...:)

přešel jsem na holky už dávno, a vím o tom dost :o)

No......něco (by) mi pořád chybělo....ale ty o tom moc vědět nemůžeš.:)

a co přejít na holky? :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru