Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

(Ne)věřím

17. 03. 2008
5
16
3401
Autor
Milly

13.3.2008 J.

Nevěřím Ti do větví
propíchal jsi pohledem
mé oblačné ptáky
splaskli
mříží protekli


***


Nevěřím noci pláč
a den se rozpad na kousíčky
Nevěřím noci pláč
z ramen mi rostou malé svíčky


***


V srdci mi klíčí dlaně-
to proto,
že věřím na ně


***


A v srdce padá splín
zakopat sekyru nedůvěry
Nevěřím očím pavoučím
(mimo chvil, kdy se do mých smějí)


***

16 názorů


Milly
29. 03. 2008
Dát tip
Lakrov: no jo...- nevim, jstli mi sedí, nesedí- zkrátka mě napad, tak jsem ho tam napsala.. :-)) Anebo proto, že je jich hodně..? ;-) (ale spíš kvůli tomu, že je věnovaná)

Lakrov
29. 03. 2008
Dát tip
Slovo splín mi (tu) nějak nesedí. A proč nevěřit očím pavoučím? Možná je jejich pohled stejně vnímavý, jako pohled očí chobotničích. Jen jsou příliš droboučká na to, abychom se do nich mohli zahledět.

j_i_r_i_k
17. 03. 2008
Dát tip
Ale ne, tím chci říct, že ve mně nejsou myšlenky, které by stálo za to propagovat ven... V Tobě, Milly, i ve Tvých dílech myšlenka určitě je, jen mám pocit, že stále tatáž, nehledej pramen, zastav se a vykopej studnu...

Milly
17. 03. 2008
Dát tip
Mno, počkej, tím chceš říct, že ve mně nejsou žádný myšlenky, či co? .-) Já tam myšlenky vidím.. a když ne vždycky jasně, tak mi to pokaždý nevadí. + pro mě to neni tak jednoduchý většinou..- běžně ne..- asi nejsem umělec, no. :-)

j_i_r_i_k
17. 03. 2008
Dát tip
Tak tu jsem dosud nepotkal, křehká... a to je tak vše.

Milly
17. 03. 2008
Dát tip
hmm.. a připomněls mi darkskyho "Moudivláčka" "...sladko na špičce jazyka po plibku mívám..." :-) (Google vyhodil různé odkazy.. :-)), nicméně nalezla jsem..)

Milly
17. 03. 2008
Dát tip
hmm.. a připomněls mi darkskyho "Moudivláčka" "...sladko na špičce jazyka po plibku mívám..." :-) (Google vyhodil různé odkazy.. :-)), nicméně nalezla jsem..)

Milly
17. 03. 2008
Dát tip
hmm.. a připomněls mi darkskyho "Moudivláčka" "...sladko na špičce jazyka po plibku mívám..." :-) (Google vyhodil různé odkazy.. :-)), nicméně nalezla jsem..)

j_i_r_i_k
17. 03. 2008
Dát tip
Jen tak rýmovat je snadné, ale dát slovům myšlenku, to musí mít člověk z čeho brát, i prázdný sud duní přesvědčivěji, byl-li kdysi plný...

Milly
17. 03. 2008
Dát tip
Jiříku, a copak Ti provedla? .-) Mno jo, pro někoho je asi lehký jen tak rýmovat....- já jsem ráda, když mě cosi osvítí a něco mě samo od sebe napadne. :-) (psáno to bylo v noci- a poslední v ospalém ránu ještě se zalepenýma očima ;-)) Díky, lidi, chtělo by to poděkovat tkalcovi za to, že ve mně tohle klíčení vyklíčilo.. :o)

j_i_r_i_k
17. 03. 2008
Dát tip
Nevěřím ňadrům Tvým však upřímností vábí mě Tvůj klín. Na jazyku slano a v duši klid modlitba za nyní ospalé ráno.

Never More
17. 03. 2008
Dát tip
"V srdci mi klíčí dlaně- to proto, že věřím na ně" Krása prostě tip*

Santi€
17. 03. 2008
Dát tip
nejvíc se mi líbí třetí a k poslední jsem ještě před čtvrt rokem měla strašně blízko. celé moc povedné

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru