Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co já vím?

28. 03. 2008
6
21
2290
Autor
Ol_Lu_Ti

V chodbách mezi

jednotlivými pokoji

postupně rozsvěcím světla -

- co kdybych se spletla

s dalšími dveřmi

- tak úzkými ve věčnosti zdí?


21 názorů

Ol_Lu_Ti
28. 03. 2008
Dát tip
o Tobě, jak Tě v tom dobrém vnímám

Ol_Lu_Ti
28. 03. 2008
Dát tip
Díky - je pro Tebe:)

dadíková
28. 03. 2008
Dát tip
*

Fouckault
28. 03. 2008
Dát tip
ta je lepší než se zdá****

Ol_Lu_Ti
28. 03. 2008
Dát tip
:)) jsem si to hned myslel

Honzyk
28. 03. 2008
Dát tip
---jsem zdrcen:)))

Ol_Lu_Ti
28. 03. 2008
Dát tip
gulášek, pivíčko, testíček nejsou v mém slovníku, ale můžu přidat šáteček:)

Honzyk
28. 03. 2008
Dát tip
....))"patecek"!!!...silene slovo...pridej "gulasek", "pivicko" a "testicek":DD

Ol_Lu_Ti
28. 03. 2008
Dát tip
asi si dám tip:) si ho zasloužím:))

Ol_Lu_Ti
28. 03. 2008
Dát tip
protože je páteček a topič má dobrou náladu, jinak by to pěkně roztopil, samozřejmě:))

Honzyk
28. 03. 2008
Dát tip
..hele, Sen-gen zdravi a pta se, snad na okraj : proc prejete porad vsichni PEKNY DEN...?:D . .to je jak z banky, uradu, bernaku atd., ktery me prudej, jak muzou, a pak poprejou HEZKY DEN.... uvodivse naucene svym jasnym : a jak vam mohu pomoci?"...uz v ty chvili mam chut stipnout tu babu pekne do zadku:)))) /..jednou mi banka pripomnela cosi, co jsem opomenul : prikaz po netu k nejaky paltbve...no, a ta baba byla dost vostra...a pak s tim HEZKYM DNEM..." JI rikam, vazena slecno nebo pani, jak mi mmuzete prat HEZKY DEN, kdyz jste mi ho ted mozna zkazila ? Byla tricho a ja ji povidam:"No, nezkazila, ale proc to poerad opakujete, krucinal?" "No....predpisy..." blekiotala neco o komunikaci s klienty, ale nevedal, kam driv v ty vete skocit:))))

Ol_Lu_Ti
28. 03. 2008
Dát tip
názor Ti rozhodně neberu! ale holt já mám svůj:) pěkný den přeju! :)

ruprecht
28. 03. 2008
Dát tip
snad můžu mít názor... stojíš přece o hlubší kritiku... "rozsvěcím světla" taky nevypadá nejlíp... prostě je to šité horkou jehlou... ale tip jsem dal (za myšlenku), tak čau a pěkný den! :-))

Ol_Lu_Ti
28. 03. 2008
Dát tip
nojo, no - většinou:) to je ono - ale to ještě neznamená, že je to kostrbaté:) měním rod dle potřeby:)

ruprecht
28. 03. 2008
Dát tip
většinou je mezi pokoji chodba... a tam se rozsvěcí naráz... asi mi ta představa nesedla... ale to neřeš... :-) kontrolní otázka: topič nebo topička? :-)))

Ol_Lu_Ti
28. 03. 2008
Dát tip
ruprecht - a co je na tom "kostrbatého"? :) zdá se mi to naprosto jasné

Ol_Lu_Ti
28. 03. 2008
Dát tip
Honzyk - Ď za opravu:)

ruprecht
28. 03. 2008
Dát tip
zajímavá myšlenka... ale zdá se mi to jaksi kostrbatě napsané... v chodbách mezi pokoji... nevím, nevím... zatím dávám "jenom" tip *...

Honzyk
28. 03. 2008
Dát tip
....*

Honzyk
28. 03. 2008
Dát tip
rozsvecim si dej...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru