Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

T a ť k o v i

Výběr: James Juyce, Print
07. 04. 2008
32
87
5328
Autor
Honzyk

...

  
   Varlata otce mýho sou dneska samej květ

   Růže se na hrobě vzpínaj

   Těžko jim rozumět



   Prodals tu svojí duši stokrát snad

   A vzal sis děti nový

   Cigoše z děcáku

   Mlátils je jako mě ?

   Fukanec...

   ... v jednom kuse řikals

    Jo - sem kanec


   Já brečel chvíli

   Pak brousil rybičku


   Ty svině prolhaná

   Snad víš už co je peklo

   A že tvý sperma do mámy tak často teklo

   Jsem tady
 
   Mám rodný číslo tramvajenku méno
 
   Tak dík

   Merci....!



  No ...

  ...  žes mě vystřík má společenská běhno .....!

87 názorů

ježiši, tohle je i na mně odporný...ale tipu se neubráním

Honzyk
13. 01. 2012
Dát tip
tudle nudle...ja uz si svy detstvi vodzil...Hagrid, jasny...?))..

Hagrid
13. 01. 2012
Dát tip
Drsný, ale zajímal by mě osobní přednes ;-) *

Honzyk
10. 01. 2011
Dát tip
jezisi, ja tam mel i 12....))).........to ječ srandqa, chapers?.))))DDDDD

Honzyk
10. 01. 2011
Dát tip
no, asi v 18ti, kdyz jsem vypad z baraku...nevim uz, teka nejak a text byl jinej, sa,mozr.--

Honzyk
22. 09. 2008
Dát tip
...a hlavne sice nekde ve mne, ale uz pryc tren knedlik v krku: ten cas je v tomto uzasnej...i dva roky staci....)...nekdy teda...cau, nerousku:)

neroušek
21. 09. 2008
Dát tip
Vynikající a nad věcí.

Honzyk
05. 08. 2008
Dát tip
...ioo))

šikovnej chlapec :-)

Mánička
22. 07. 2008
Dát tip
*

Hnzyku,ty jsi milý člověk,jistě je ještě hodně lidí,kteří tě mají rádi,když táta si tě neváží.TIP

Fart
12. 06. 2008
Dát tip
... realita ... bývá přesvědčivá ... a emoce jí svědčí ... / dobrý !! /

Honzyk
24. 05. 2008
Dát tip
..spis na mpokVo, Pvitnitku, ja uz dfoma, to je krasa teda!!.)

Print
09. 05. 2008
Dát tip
uf... jen na sucho polknout...

Honzyk
01. 05. 2008
Dát tip
...si "dohledej"...ne: je mi to FUK... francouzsky je to treba "Je m´en fou" :)

Honzyk
01. 05. 2008
Dát tip
--"fukanec" : argot, tenkrat chebskej-.

Honzyk
30. 04. 2008
Dát tip
avi pro M.A.

Honzyk
30. 04. 2008
Dát tip
...dokonce i za vsi, ty periferni knezky lasky, jimiz poznamenan je muj propadly hrudnicek...ponekud trpim..)).S....."""""

Sarrah
30. 04. 2008
Dát tip
Opravdu mluví za vše...*

oleandr
15. 04. 2008
Dát tip
no u nás to doma taky nebylo zcela růžové, ale už je to pryč...

Honzyk
10. 04. 2008
Dát tip
..jojo...napisu ti vic, maart.---jak je..? pockej, napisu ti zpravku:))...

maartin
10. 04. 2008
Dát tip
trochu s rozpaky... i výkřiky na závěr, zdají se mi hrozně zjednodušující, skutečnost (neznám) asi byla složitější, určitě víc než na takhle krátké soudy

Honzyk
09. 04. 2008
Dát tip
..a bylo, ole...ale uz pryc.... ...vis, on byl pro me takovej antivzor...no, treba ti nekdy napisu vic...ja mel jsem ji uz zde jako inlajn kdysi, a byla, domnivam se, psana "hrubsim perem", ale zajimavy, jak nyni, po trech letech, slovnik se mi az automaticky zmirnil...a jen mi lito tech detskech let, kery mi pokurvil, no...cau...

oleandr
09. 04. 2008
Dát tip
husté

Honzyk
08. 04. 2008
Dát tip
...si pis...malinko autobiagraficky este tady muj "Serjoza"...no...ze si delam reklamu, ale deti sou na tom, kdyz rodice sileny, uplne bezbranny, uplne...nikam nemuziou uteci a tak, a to je silene...--((

radši vrtat nohu

Marcela.K.
07. 04. 2008
Dát tip
no comment

Ta_Audrey
07. 04. 2008
Dát tip
:)))))) příště si rozmysli ty avíza, když se pak vztekáš a škrabeš drááááápkamá :)))) Sbohem, ty :))))))

Marcela.K.
07. 04. 2008
Dát tip
Ta_A zato Ty, koukám, chápeš úplně všechno a nemýlíš se nikdy, že? No, třeba jednou taky dozraješ...a opravdu už nemám zájem se sem vracet kvůli Tobě. Musíš-li si říci poslední slovo, řekni si ho...čau.

Ta_Audrey
07. 04. 2008
Dát tip
Mylenka: To nemyslíš, vážně, viď. Krom řádků jiných koukám nemáš moc pochopení ani pro ty své.

Oldjerry
07. 04. 2008
Dát tip
Kdo si to vezme tomu to patří : nejhorší je kritizovat nepochopené dílo. Pochopení je otázka stupně rozdílnosti mentality a životních zkušeností, přístupů a kriterií hodnocení. Tato báseň sakra neučesaná a přesto sakra dobrá se diametrálně liší od mnohých milostných ušlechtilých skučení a skuhrání. To zese většinou nechápou ti, kteří pochopili tohle. Bez avi...

Rajmund
07. 04. 2008
Dát tip
mylenka-ještě bys měla sprdnout Johna Ramba, že nadělal kolem sebe tolik bordelu.

moc

Temnorez
07. 04. 2008
Dát tip
No to bych prosil :-)))

Marcela.K.
07. 04. 2008
Dát tip
Se ti omlouvám...stačí? A s analním máš asi lepší zkušenost ty, dle tvého komentu soudě...tak si to užij :-))

Temnorez
07. 04. 2008
Dát tip
Hůůůůůů jsem celým středem vesmíru, stačí jenom avízo všem rozeslat a intelekt o na plátno rozesrat... jak všichni vidíte o zábavu je postaráno a honzíkovi vezmeme i to málo s čím se nám svěřil a chutná nám jako divé zvěři Gi (to je za to že mi bylo naznačeno se vyjádřit k této strkanici... děkuju mylenko za tak úžasnou zkušenost s análním sexem)

Marcela.K.
07. 04. 2008
Dát tip
Ta_ A...a kde vidíš nějaký soud? Já tedy ne, napsala jsem svůj názor...na zplození člověka je potřeba dvou a proč se mi to nelíbí už jsem také vysvětlila, myslím, že je zbytečné to dál rozebírat. daddy...to jsem nevěděla, ale tím spíš bych se rozmyslela, takovou výpověď znova zveřejňovat...trochu si pak ten skutek protiřečí s Honzykovým komentem o odpuštění....

Ta_Audrey
07. 04. 2008
Dát tip
nevim, co řešíš, nelíbí, netipuj, jako o co jde mylá...a hlavně nesuď druhé a už vůbec ne tak rychle, věci nebejvaj tak jednoduchý, jak se na první pohled zdají...to tvoje rozebírání, že u toho ze začátku byly dva mi přijde fakt mimo...rozebírej formu, rozebírej, jak se ti to nelíbí jako výpověď, ale jsou věci, do kterejch...určitě mi rozumíš soudit druhé ( a třetí a čtvrté ) za věci z jejich životů, o kterejch víme h..., je fakt hloupý...

Rajmund
07. 04. 2008
Dát tip
Je to přesně tak, jako v dávném Písmáku? Už si nepamatuju, jenom mám pocit, že reakce tehdy byly věcnější(vzhledem k výtvoru).Tehdy tam báseň víc stylově zapadla, myslím. Dnes trčí z fialek.

daddy
07. 04. 2008
Dát tip
pro Honzyka tohle není premiéra...téhle věci..

Marcela.K.
07. 04. 2008
Dát tip
daddy, to máš pravdu ...je to jeho věc, ale jde-li s kůží na trh, musí počítat, že mu někdo napíše, že se mu to nelíbí...a jak Honzyka znám, unese to :-))

daddy
07. 04. 2008
Dát tip
co má nebo nemá honzyk..... tohle napsal, někdy dřív už... jak to má nebo nemá v sobě, je další věc...jeho

Marcela.K.
07. 04. 2008
Dát tip
Jo, Honzyk sice tvrdí, že odpustil...ale pak nechápu, jak mohl napsat toto. Myslím, že kdyby odpustil doopravdy, tato báseň by v této formě vzniknout nemohla.

Marcela.K.
07. 04. 2008
Dát tip
Označila jsem všechny, kteří tu byli, tedy i Tebe Marys, myslím si, že to za kladné ohodnocení nestojí, ale je pravda, jak říká Muessa3, že každý má právo na svůj názor. Janino6...někdy nedokážu oddělit myšlenku od formy. navíc i když je báseň silná ve své emoční výpovědi, nejsem vůbec přesvědčená o tom, že je napsaná dobře, tudíž bych nedala tip ani za formu. daddy... dokážu pochopit, že člověk může i nenávidět a je-li pravda, co Honzyk o svém otci tvrdí, je to tragické... přesto se mi ta výpověď nelíbí z jednoho důvodu. Honzyk není pubertální dítě a jeho otec byl jedním ze dvou hlavních aktérů jeho zplození... to, že selhal jako otec je smutné, přesto si myslím, že Honzykovi by bylo lépe, kdyby se naučil odpouštět. Tím netvrdím, že má svého otce milovat...asi to není možné, ale přesto...stvořil ho snad ďábel? Pouze člověk...

Marcela.K.
07. 04. 2008
Dát tip
Označila jsem všechny, kteří tu byli, tedy i Tebe Marys, myslím si, že to za kladné ohodnocení nestojí, ale je pravda, jak říká Muessa3, že každý má právo na svůj názor. Janino6...někdy nedokážu oddělit myšlenku od formy. navíc i když je báseň silná ve své emoční výpovědi, nejsem vůbec přesvědčená o tom, že je napsaná dobře, tudíž bych nedala tip ani za formu. daddy... dokážu pochopit, že člověk může i nenávidět a je-li pravda, co Honzyk o svém otci tvrdí, je to tragické... přesto se mi ta výpověď nelíbí z jednoho důvodu. Honzyk není pubertální dítě a jeho otec byl jedním ze dvou hlavních aktérů jeho zplození... to, že selhal jako otec je smutné, přesto si myslím, že Honzykovi by bylo lépe, kdyby se naučil odpouštět. Tím netvrdím, že má svého otce milovat...asi to není možné, ale přesto...stvořil ho snad ďábel? Pouze člověk...

Honza_Princ
07. 04. 2008
Dát tip
to jak jsi zdůvodnil proč jsi to napsal zapůsobilo :)

Janina6
07. 04. 2008
Dát tip
Dáváš tipy za poezii nebo za morální kodex?

daddy
07. 04. 2008
Dát tip
když už mám avi.... vyjádřený pocit, moudrý nemoudrý....co s tím? silný

Marys
07. 04. 2008
Dát tip
a preco som ja dostal od teba avi, mylenka?

Marcela.K.
07. 04. 2008
Dát tip
Možná je to silné, přesto říkám NE! Nelíbí se mi to. Nesváděj svoji nenávist na otce...ta je v tobě a nelíbí se mi, že nejsi natolik moudrý, abys toto už věděl... Ne, za toto Ti tip nedám ani náhodou!

silné...

Janina6
07. 04. 2008
Dát tip
Člověk má někdy chuť si zařvat, a ty jsi zařval dobře.*

myslím,že to je skutečné.. cítím z těch písmen nenávist..

Ta_Audrey
07. 04. 2008
Dát tip
těžké polknutí...ufffffffff

Zuzulinka
07. 04. 2008
Dát tip
jj..dobře Honzy, mě se tak zdalo, ona písmenka jinak vyznějí, když se jen čtou...jinak, než když se prožijí

Oldjerry
07. 04. 2008
Dát tip
Muselo to být hodně hustý, když to v tobě takhle zůstalo dodnes. Je to drsné i přitom, že nikdy tvá tvorba není zrovna sametová. Je to ale zas neskutečně opravdový v tý gigantický nelásce... *

archie
07. 04. 2008
Dát tip
můj mě sprchoval ledovou když sem byl vzteklej :) tak dobrý když pomohlo

Honzyk
07. 04. 2008
Dát tip
...ale ja mu nechci "dat", Noro, chapej...me akorat vcera asi kolem jedny rano naskocil film, jak me v noci sprchoval v pyzamu studenou vodou, abych prej byl votuzilej..:))..sem si ulevil .......... a POMOHLO...

LuGh
07. 04. 2008
Dát tip
Disharmónia veršov dobre odzrkadlila emócie. Páči sa mi to...

daddy
07. 04. 2008
Dát tip
znám ji znám....

ruprecht
07. 04. 2008
Dát tip
je to brak...

Alú
07. 04. 2008
Dát tip
Prostě se s tím npaářeš! *

PecKer
07. 04. 2008
Dát tip
Todlecto snad mělo být v kategorii MIMO. Můžeš si podat ruku s Clarez

Háber
07. 04. 2008
Dát tip
rozumiem viac ako si myslíš*

Honzyk
07. 04. 2008
Dát tip
...ja uz mu odpustil...a nazlobeny ne - s tim bych si teda dal.....jen takovej vykrik, jak jsem vcera nemoh usnout, jsem si na nej vzpomnel, a primo filmove... to je cele... zdravi honzyk...

archie
07. 04. 2008
Dát tip
uf, teda hard core honzyku, takhle po ránu... a vlastně sem to ani nechtěl číst :), měl sem podobné věci, taky tátoj adresovaný, ale nakonec jsem to spálil, měj se

REDH0T
07. 04. 2008
Dát tip
Už jednou čtená variace téhož. Ale jo...

Norsko
07. 04. 2008
Dát tip
Nauč se odpouštět, Honzyku Bude ti líp

Zuzulinka
07. 04. 2008
Dát tip
strašně nazlobený mi příjde...já nevím, ještě se vrátím, nemám nazlobený věci ráda..podle mě nenávidět je vždycky snažší cesta...

Honza_Princ
07. 04. 2008
Dát tip
nevěřím v pozérství u tebe a a když vážně, tak....ufff...ale dal bych to spíš do indispozice (nehledě na to jaká Miniatura nože byla ta rybička). víc křik a hněv a řev než něco víc

Marys
07. 04. 2008
Dát tip
neviem, ako to mam brat, ci formou humoru, alebo najvaznejsie ako sa len da... to radsej neham tak... ale za kladne ohodnotenie to stoji :)

Temnorez
07. 04. 2008
Dát tip
Mně to trochu zní jako text od Buty, ty by ale asi nebyly tak hardcore... jinak jsem taky měl docela podobné pocity vůči mému otci.

Norsko
07. 04. 2008
Dát tip
kristovanoho

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru