Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MEZINÁRODNÍ DEN JEZEVČÍKů

28. 06. 2001
2
0
4420
Autor
alina

A TEĎ TROCHA OSVĚTY NA VÁS, BANDO JEDNA :o))) Tuhle úžasnost vymyslel jeden z mých povedených adoptivních bratříčků. Ta myšlenka mi přijde tak nádherná, že jsem se svatosvatě rozhodla šířit jí světem kudy budu chodit.

Je to jednoduché. Prostě chcete někomu dát dárek. Ale ten člověk zrovna nemá svátek ani narozeniny, nejsou vánoce, nový rok ani jiný velevýznamný den.....

A jsou na světě lidé, kteří se ostýchají a upípají přijmout nějaký dáreček jen tak. No, a od toho je na světe Mezinárodní den jezevčíků.

Může to být kterýkoliv den, pro který se právě v tu chvíli rozhodnete. A tedy, může jich být v roce kolik budete chtít.

Prostě přijdete za tím človíčkem a řeknete - všechno nejlepší k MDJ!

 

Strašně ráda dávám dárky k MDJ :o))

Zkuste to taky. Šiřte tuhle myšlenku dál.....a bude na světě o jeden úsměv, o jedno sluníčko líp. Uvidíte sami.

 

*.....*.....*.....*.....*.....*.....*.....*.....*.....*.....*.....*.....*.....*.....*.....*

 

BTW: a neptejte se mě, proč zrovna JEZEVČÍKů....kdyby bylo po mém, byli by to bulíčci :o)))))


alina
15. 11. 2002
Dát tip
....ehmm..... no, má oblíbená literární kritička se dneska tvářila, jako by o MDJ jaktěživo neslyšela ..... tož teda avíííí, má milá Rivenko ;)) ...

alina
15. 11. 2002
Dát tip

Spvrivs
15. 03. 2002
Dát tip
A co MDCH (chobotnic)? To by taky potěšilo, né? Ale teď vážně. Já bych byl pro tučňáčky (i když nevím, jestli by to některým lidem - třeba Vilíkovi - spíš necloumalo žaludkem). ;-)

mně jezevčík vyhovuje, páč mám jednoho doma:-)))) teda kromě ovčáka, koček a potkanů... u nás se najde zvířátek.-))) jeden malej típek za hezký nápad*

suva
22. 07. 2001
Dát tip
MDM = mezinárodní den micinek :c))) já mám doma jenom micinku...***

Krel
04. 07. 2001
Dát tip
jéééééééééé :-))

myrinda
01. 07. 2001
Dát tip
ali :-))) jsi takovy prina sluinicko :-))) hodne pomerancu k MDJ! :-)))

Mahoney
30. 06. 2001
Dát tip
:*))))) ali, dáreček pro tebe k MDJ - vysvětlení: jezevčíci to jsou určitě proto, že by se měli do schodů nosit...

Merle
29. 06. 2001
Dát tip
jo, mezinárodní den lidí :))

Albireo
29. 06. 2001
Dát tip
Tak vám všem všechno nejlepší k MDP.

ruby
29. 06. 2001
Dát tip
diky!

alina
28. 06. 2001
Dát tip
......tááák a zase houf AVÍ........................*o*

Petula
28. 06. 2001
Dát tip
Jo, a co MDČ? 30.IV k.r. (každého roku)?
A co třeba 29.VI. k.r., to slaví svátek můj Patron Petr :o)

Ale protože já jsem zase spíš na kočky a číči, tak raději MDkk (koček a kocourků).
A tak to je porád, každý má ten svůj svátek za NEJ... Proto doporučuji, každému přát podle jeho letory!
Alině tedy k MDB (básnířek, nebo bulíčků ???:o) ? ) a k MDDL (dobrých lidí) a tak...
Mně zase k MDČ (čarodějnic) a MDkk a MDK (kecálistek)...

░▒▓-_-▓▒░


TAK VÁM VŠEM PŘEJI K MDPísmáků!

Prokletí
28. 06. 2001
Dát tip
juhuuuu, ať žijou salámci na nožičkách!!! m.

Cody
28. 06. 2001
Dát tip
jůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů, Alinkoooo, babiškooooo..... estlipak víš, že je dnes MDJ? Néééééééééé???? jůůůůůůůů jak je to možnýý?... no, každopádně Ti pšeji vše nejj... a pošílám šlumníííškoooo :o))))))))))))))))))))))))))) ☼

Šílená
28. 06. 2001
Dát tip
:o))))))cililink:o)*.......*.......*............*.......*.........*....mě se tatý líběj víc bulíčci.... a nejvíc ze všeho se mi líbí když potkávám po cestě lidi s tak dobrym srdcem......

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru