Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chybíš mi, má milá - nemilá

09. 05. 2008
12
13
2448
Autor
Levi

Chybíš mi

má milá – nemilá

tvý tizianový

vlasy

...

odtáhl jsem se před tvými rty

(můj konflikt zvířeckosti a duše

a duše a vnějšího světa)

jak už je to vlastně dlouho... (měsíce, rok?)

...co žiješ Dvojí život Michaely

(trojí, stý...?)

v analýze 

v třípokojový cele

na pelesti uzamčená

celá existence

světa

i toho po něm

 

na stropě pruhy slunce, žaluzie

…a co je pod postelí?

 

- Bydlíme od sebe

kus cesty a louku daleko -

ale jinak

celé

ztracené

světadíly.


13 názorů

Impresse
09. 03. 2009
Dát tip
*

Začína ma udivovať ako každí /snáď/ básnik aspoň raz použil slovo "vlasy" a vždy ho použije inak, originálne... u teba to samé... ešte som sa nestretol, že by niekto napísal to isté... a to som za posledné dni čítal slovo "vlasy" v poézii veľa krát:)

jt
28. 08. 2008
Dát tip
moc velký slova na mě .. na druhou sranu je fajn, že tohle určo každej zná/zažil, tak se s Tebou může nějako popasovat .. někdy to stačí . tady mi přijde, že je tu až moc slov na to, jak málo toho říká ..

Verni
21. 06. 2008
Dát tip
já nevím, asi dobrý, krásné jemné momenty, zbytek je pro mě zásadově nesrozumitelný

Verni
21. 06. 2008
Dát tip
strašně se mi na tobě líbí ty krásné malé jemnosti (ticiánovy vlasy, na stropě pruhy slunce, to je něco pro mě tyhle popisky které jsou nabité vší skutečností a ty kecy kolem jsou už pak výmysly) ale filozofii bych do toho moc neplet, jako zpoveď je to asi stoprocentní, jako báseň je to pro mě ale jenom na pul (jsem staromodni asi a nechci nikoho ovlivňovat, a sory že pišu svoje nazory i když by asi bylo pro mě jednodušší kdybych je nepsal) mě nepřijde poetické položit jemně verše o lásce a pak do nich začít plést nějaké osobní problémy a analýzu a psychoanalýzu a "filosofická" témata, prostě bych raději jemně nebo hořce nebo naléhavě popsal co ctítím, a bez filosofie(ani nevím ž jsem se do toho zamotal.)))

violetlight
12. 05. 2008
Dát tip
trocha filozofie není naškodu, spíš naopak t*

moorgaan
10. 05. 2008
Dát tip
hezky to umis .../***


Noe1
09. 05. 2008
Dát tip
lze tomu věřit, civilní zpověď *t

*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru