Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

no problem

20. 05. 2008
0
0
1482
Autor
athlete
Problemem kazdeho z nas je, ze zijeme v iluzi, ze nekdo, neco z vnejsku nas muze ucinit trvale stastnymi... Je snad nedostatek v ''pisnicce'', ktera nas na prvni poslech dojima skoro k slzam a primo vola po dalsim prehrani... ??? Nacez ten dalsi poslech uz neni tolik soustredeny, tak intenzivni, totalni... My proto hledame dalsi skladby, v nadeji ze nam v usich jednou konecne zazni rajska hudba bez konce. Tak je to tedy s vecmi, jednou se vsichni s placem probudime na hore odpadku, kde v hlubokych udolich nepotecou pruzracne potoky a reky, nybrz zbytky barev, chemikalii, unasejici smeti, kousky plastu, misto odrazu slunce, nyni dlici v nekonecne klatbe za neprostupnymi toxickymi mraky automobilovych splodin. Na uboci nepokvetou kvetiny, ani stromy, jen tu a tam samovznicenim vzplane nejaky ten filipojakubsky ohen, ktery na chvili svymi dabelskymi plameny rozcisne tu temnotu .... v nas.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru