Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kuchyňský horor

01. 06. 2008
11
24
3511
Autor
avox

nestalo se, ale mohlo... první půle se stala, ta mne inspirovala :-)

Cedila jsem těstoviny,
myslela na voloviny.
Jeden malý flíček,
spad´ mi na malíček.

Malíček byl bosý,
to se v létě nosí,
flíček ten byl horký zas,
zavyla jsem jako ďas!

To je tedy zrada,
cedník k zemi padá.
Nemyslím na voloviny,
vařím jiné těstoviny...

Vzpomínám, jak maminka
jen  "al dente" kolínka
vařívala pro děti
- dám teď vařit špagety.

24 názorů

avox
09. 02. 2012
Dát tip
kdyby mi upad karbanátek, nezpůsobil by žádný zmatek mám totiž doma pomocníka co spadne pod stůl, to spolyká pokud to, co spadlo na zem aspoň trochu voní masem... :-))

Kočkodan
09. 02. 2012
Dát tip
Moznosti k predstavám dílko tvé skýtá, tak treba varící veprová kýta. Zrejme by netesil i tvoji hnátku nechtený atentát karbanátku. :-)

Stařec_007
05. 07. 2011
Dát tip
:-)) *

avox
15. 07. 2008
Dát tip
kašičku vaří myšičky co mají zelené rendlíčky... a ty přece dobře víš, že určitě nejsem myš! :-)))

slunco
15. 07. 2008
Dát tip
Tak to nezbývá než dodat: Zkus jiné jídlo podat! Chceš-li mnohé dny si zažít, začni třeba kaši vařit

avox
15. 07. 2008
Dát tip
jiný tady není, kdo by mohl vařit, tak se musím chtíc či nechtíc, zas jen sama snažit... :-)

slunco
15. 07. 2008
Dát tip
Jen dál mysli na voloviny, ať jiný vaří těstoviny! ;-)

zvedavec
14. 06. 2008
Dát tip
:)

avox
03. 06. 2008
Dát tip
dobrá rada ta se cení, hlavně když je od kámoše budu cedit, tak už běžím do komory pro galoše :-)) díky, ono úplně postačí, když nebudu myslet na voloviny :-))

kunka
03. 06. 2008
Dát tip
Snáď pomôže moja rada budeš cediť,tak si hádam na nohy daj "holinky" čo vyberieš spod linky :-)

Dickers
03. 06. 2008
Dát tip
:) úsměv:)

avox
03. 06. 2008
Dát tip
No to víš, s tonikem a s Toníkem by byl ještě lepší :-))

guy
02. 06. 2008
Dát tip
já ho piju s Pepikem :-)

avox
02. 06. 2008
Dát tip
k těstovinám guy milý jak to dělaj´ v Itálii otevřu jen láhev vína není po něm kocovina... gin je dobrý, ráda věřím, ten piji až po večeři :-)) (s tonikem)

guy
02. 06. 2008
Dát tip
při cezení těstovin mysli jen na vážné věci jestli piješ při tom gin tak nanejvýš čtyři deci :-)

Bíša
01. 06. 2008
Dát tip
Auvajs...

IVO
01. 06. 2008
Dát tip
Milá říkanka. *T

... pobavilo :))

Diana
01. 06. 2008
Dát tip
Ty první dvě sloky tepou rytmem života! :-))))**** (Tohle důvěrně znám. Nejenže myslím na voloviny, ještě jsem levák nešika)


zrovna jsem sázel svoji novinku :o) avi přišlo :o)

avox
01. 06. 2008
Dát tip
nepřilepil se, jen probudil představivost :-)) Ty jsi tedy rychlík, že by ti už chodila avi? díky :-)))

al dente se aspoň na malíček nepřilepí :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru