Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hnědnou plíce

09. 07. 2001
9
0
3155
Autor
hermit

*...*

. . .

 

 

hnědnou plíce

bájného myslivce

jak výhledy rostlinné výroby

z padesátého

maminčina náruč v nich není

 

je vymýcená

a nechtěla být

 

děti se loučí

do vousatých hor

jdou snít o stolové Africe

 

 

kopce zakryla pěna

myslivec ještě nikdy

neměl tak upito

 

 

 


Litochowitz
21. 05. 2002
Dát tip
ještě nikdy? tomu nevěřím!

Mea
20. 07. 2001
Dát tip
no co na to říct? TIP!!!

Pája
18. 07. 2001
Dát tip
*

Miroslawek
18. 07. 2001
Dát tip
Odcházím dát si myslivce, snad se mi nevlije do sklivce. To bych pak zatoužil po slivce a nebo raději po dívce, protože bych neviděl, jak je škaredá. Hermite, řekni jí, ať mi dá.

Daemonica
18. 07. 2001
Dát tip
No... škaredá / ať mi dá ... máš i lepší :)))

Naso
15. 07. 2001
Dát tip
čím to človek dlhšie číta, tým viac skrytých významov nachádza. A to je dobré, lebo báseň by nemala byť prvoplánová, polopatistická. Ďaleko, do Afriky na stolovú horu, do fúzatých hôr, kde kopce ešte nepokryla pena a kde poľovník možno nemá večnú "kocovinu" posielam poštou tip...

nebraska
13. 07. 2001
Dát tip
Xtermik, ani ja mnoho krat na takejto basni nic nevidim.....ale ked fsetci to tag chvalia, snad natom nieco bude.....wed kazdy ma iny styl

hermit
12. 07. 2001
Dát tip
wic: s těmi hnědnoucími plícemi máš pravdu, tam to vzbuzuje takové asociace, jaké jsem nechtěl, asi to zkusím nějak změnit, dík...! a ještě jednou dík! a všem! :-) *

xtermik
11. 07. 2001
Dát tip
Jsem blbej, jsem blbej, jsem blbej !! Prostě tady nemám co dělat !! Pokud blbej nejsem - mám zvrácený vkus, toto totiž nechápu - pro mě je to hnus! Když bych takhle opit byl - lítal na něčem, pak bych se i do prázdna, v klidu vybrečel! Ale Je-li toto umění - umění co neberu ! Pak se divím co tu dělám, že na to už neseru ! Promiň mi tu kritiku - nemyslím to vážně! Jenom to prostě nechápu, asi je to hlubší než moje zvířecí pudy !

hermit
11. 07. 2001
Dát tip
xtermik: ale nic, je to v pohodě....:-) když ti to nic neříká, otoč list, je to jednoduchý... ta básnička není stvořená na to, aby byla chápána, jestli mi rozumíš, buď tě nějak osloví, nebo ne, když jo, je dobře, když ne, nic nevadí... nemůžu psát věci, který se dají nějak mechanicky pochopit, protože nemám takovou hlavu (a většinu věcí se ani pochopit nesnažím... .-)) ...je to o tom, jak jsme kdo udělaní, s čím jsem přišli na svět...* měj se dobře, jo? .-)

xtermik
11. 07. 2001
Dát tip
Jsem v poho - chtěl jsem zkrátka říct, že pokud v sobě nebudu mít něco na posílení, nezvládnu to pochopit ! Je to zřejmě moje chyba - A proto se omlouvám !

Wicana
11. 07. 2001
Dát tip
název mě původně odradil od čtení, ale přilákala mě krásná kritika, co napsala Daemonica ! ;--) letím vždy obloukem, když cítím kouř v hnědých plicích kopců..

Bacil
10. 07. 2001
Dát tip
ten myslivec (nejen) mě dostal...

Pepo
10. 07. 2001
Dát tip
Hermit, som z Teba celý vyoraný - taká paráda! TIP!

JiKo
10. 07. 2001
Dát tip
Hnědnou plíce? ... Nekuř! :-))

kafka
09. 07. 2001
Dát tip
tolik tě čtu, svůj svět, svoje mýty, vousaté hory, pěnové kopce... dík... *****!!!

Daemonica
09. 07. 2001
Dát tip
Jo, myslivec má upito, ale platit se ještě nechce... ostatně i borovice zahazují větve postupně... a čím víc mžourá do dálky, tím hlasitěji slyší vlastní dech...

rire
09. 07. 2001
Dát tip
myslivci příliš myslí příliš pijí příliš ? životem zkyslí a hrdlem lijí svět

ulita
09. 07. 2001
Dát tip
jako vždy - kvalitka...

Janis
09. 07. 2001
Dát tip
tak *ať hnědnou.... ťap ťap ťap ťap.... šlapu si svou cestičkou... :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru