Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Báfnifka tomu, který se zjevuje- tady a teď!

24. 06. 2008
3
5
2344
Autor
Milly

24.6.2008 C. A ten zážitek: autor Son Of Saturn (S.O.S.)- "Blatníky orandžového slunce" z toho !!! S tvářemi zvlněnými hladinou řeky vzali jsme na sebe podobu noci a na bedra tíhu odražených hvězd. Se zadky prochladlými z hráze řeči si dlaně propletli prsty a schovali v nich svítání- : prý na lepší časy, až půjdou spát lvi a antilopy jim na cestě domů odpustí za bolest. !!! !!!!!! Prosím, řekni mi jménem, v tom nejjednodušším jazyce, složeném pouze z kořenů slov. Prosím, řekni mi jménem, a tak, jako stromy, nech mezi rty proklouznout jaro a po létě podzim. "Zim-vran-zim" "Zim-vran-zim" Pak, až namísto ptáků v drátech zahnízdí mraky a ty mým polím odpustíš vrány, možná, že najdeme život i ve zmítaném listí. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

seš moje láska

jen tak

seš moje láska-

jedno,

jaký je zrovna rok,

měsíc,

chlap


když je něco fakt důležitýho,

když mě něco fakt zasáhne

jako blesk z čistýho nebe,

vídávám v té záři tvoje oči

oříškové

a vůbec tvou tvář,

jak se na mě směje



anebo to napětí

těsně před výbuchem-

před rozprsknutím se

tisíce bílých hvězdiček

"Máš sedm vteřin."

("Tak pospěš si! Řekni, zda chceš to teď...")



barevná duha na obrázku

barevná duha na malbě v nás

a cesta mlhou zakrytá

Tvá ruka v mé...

.. a pak samota,

když nemohls

jít se mnou dál.




Někdy stačí jen úsměv...

a někdy je to strašně málo.

5 názorů

dadíková
25. 06. 2008
Dát tip
*

Milly
24. 06. 2008
Dát tip
Hehe, tak to je dobrý. :-P Jsem nečekala, že se to může někomu líbit víc jak prolog. :-)) Baf! Santi: .. a úsměvů málo..... (ale slova jsou důležitý- jako projev zájmu a někdy i dobrý v komunikaci.. .-))

Santi€
24. 06. 2008
Dát tip
"Někdy stačí jen úsměv... a někdy je to strašně málo." jen slov je zbytečně moc;(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru