Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

supermarket

Výběr: G_B_Show
06. 07. 2008
27
35
5191

Nádherná beznohá dívka v džínech

s jednou nohou uskříplou na třísle

na jedný vysoký kozačce

naklání se nad pult se sýry

zády k nám

kteří všichni čumíme

a tu zbylou nohu má fakt pěknou

pozoruju ji jak voní k parmezámu

a vidím ji jako růžovýho plameňáka na břehu řeky

jak se těší na rybičku

za Henryho časů byly takový holky v Paříži hodně oblíbený

dneska se lidi  motaj kolem salámů

a v setrvačné trapnosti předstírají život

přesouvám se k pivnímu koutku


35 názorů

Markel
08. 05. 2014
Dát tip

jo, moc, ten plameňák ... ***


Martas1985
08. 03. 2014
Dát tip
Ten zaver byl docela předvidatelný,ale líbí se mi:) TIP

Norsko 1
23. 03. 2011
Dát tip
I ty, Brute?

chtěl by ji vidět skákavou se sýry, jak si hopská jak beznohý klokan s bezrukým klokánčátkem... Dávám tip za pravdoživotomluvotonovoto....

...semsioddych ;)

samo!*

...myslíš Millera? *

romale
18. 09. 2009
Dát tip
tohle! je to v tobě hochu...

jasan, měj se

jo, taky jsem se dneska několikrát odpíchl z levýho a vyšťoural pár solidních kousků.. jinak v aréně je to voser už pár dnů.. žádná kontroverze ani hustá hádka, nic..

joj tos zavítal do děsnýho archívu, díkas. salámy mno, asi bych kydal..

Morče11
10. 04. 2009
Dát tip
..já nevim, mně to přijde docela jako blbost..ale taková pravdivá, no..s tim pivnim koutkem xD

zde myslím frapantně ční má obliba Henryho* díky..

G_B_Show
26. 12. 2008
Dát tip
krásná, rozmilá, s perverzí zpoza rohu vykukující*

Levi
22. 11. 2008
Dát tip
superbement, ani slovo navíc t t t

smutný a něčím veselý..každopádně dost dobrý k zamyšlení!!*

Kastel: nebudu.. a dík Honzyk: sakra to je esej!

Honzyk
25. 08. 2008
Dát tip
...syrove sekce se nam zachtelo..? ------- No, ja v supermarketech vomdlivam, lepe omdlel jsem dvakrat, tak tam nelezu...ani v kine nemuzu sedet uprostred rady a z metra panicky vystupuju: jednou metro zastavilo mezi Jirakem a Mirakem na pet(!!!) minut, a ja za tu dobu na prouzky roztrhal pulku ucebnice anglictiny...pak kme nejaka mlada svalnata skautka vytahla ven a zachranila jeste mou nejmilejksi tasku Leee a cerny brejle, ktery mam tak rad a tak se bojim, ze bych je moh ztratit, ze v nich i spim:)).. ... -----presum k salamum dobry postreh hodny seminarni prace: snad socialni psychologie...(?(....nevim.........a v pivnim koutku bych si v | SUPERMARKETU ani necuc, fakt....a protoze nezvracim...ja to proste neumim (muj stzrejc úpsychiatr dycky rika: no jo, nas estet..:))), tak nevim teda.... jednou jsem sel delat rozhovor s obchodnim reditelem domu KOTVA.... pro Refle.... ...ve vratnici sedel kluk, kterej mi dal na cestu travu a rika: "Frantisku, jen potahni a tipni," (bila vdova), no ale ja, spravnej cechacek, a to sel jsem prosim jeste z Vocelovy ulice u Pavlaku do Kotvy, vyhulil celyho speka, a najednou jsem mel jasno..... ...totiz: v Kotve je, a nekecam, a je to tam porad, za ofic. Kotvou ječste Kotva II. pro zamestnance,m a vo tom jsem chtel napsat, zeo...no a ten krava v tesilu jak slysel TRečflex, hned me zval.... ...tak zhulenej jsem prisel, sekretarku si nepamatuju....von tam nebyl, a kdyz prisel, rikam:"Tak mate naky votazky?"....nemel, tak jsem sel pryc, jak, nevim: porad se mi jaksi nedarilo doslapnout na zem,....ale do Kotvy c.2 jsem se dostal, to zasejc jo...prodavacky se tam hrabqaly ve svetrech, ktery ofic staly dvakrat tolik, ale jen ze meli nejakej uzli, byly za pulcu....no a pak jsem TO NAPSAL, a ten debil mi do Refle poslal dfopis, kde stalo mj.(!!!): " Vazeny pane redaktore, vezmete laskave na vedomi, ze vas clanek "KOTVA JE TU O NAS"...(byla to reúportaz, ja jiny vei psat neumim), zpuspobil, ze od nynejsiho data je pro Vas i vsechny cleny Vasi rodiny nas obchodni dum utzavren!"...no, nevim, jak by babicku, nekdejsi nadhernou prostitutku, poznali, a vubec jiá vystrkali z toho silenstvi:? mozna ze v Kotve fobie ma vyrostla do "kotgvich" rozmeruv.--------nevinm...

Kastel
25. 08. 2008
Dát tip
...pro mě fajn - jedu na podobný vlně (ale v mých říkankách to fakt nehledej - to je o pudu sebezáchovy:o)

děkuju gasoufo - to musí bejt peklo takovejhle kolega :-)

gasoufa
16. 08. 2008
Dát tip
tip!!!strašně mi to připomělo mýho solužáka..herce,kolegu:-D(nesnašim slovo kolega,ale on je:-D)má takovýhle vyjadřování.občas mě rozčiluje,občas je nechutný,ale je osobitý,má svoje kouzlo a většinou bohužel i pravdu...

dík za vizitaci ano myslel jsem Millera to zobecnění do tý společenský kritiky nojo chtěl jsem dostat nějakej přesah ale v rámci toho pocitu kterej jsem tam zažil to nutný není máš recht.. a tys myslel Buka viď?

Alú
03. 08. 2008
Dát tip
N ato že je to ze supermarketu, tak moc dobré *

jestli máš rád silný modely, tak úplná bombice je rohozecká třináctka, ty bláho do toho snad míchaj námel, to není opilost, cejtíš se zduněnej jak pavián, to tam vařili na severu nějaký mniši a fakt je to nářez..

hehe.. tak nějak, ale jinak svijňany jsou v pořádku..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru