Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krvelačná

30. 07. 2008
11
28
3321
Autor
avox
Přiletěl mi na zahradu
tuším celý roj ovádů
a teď tam ti ovádi
spokojeně dovádí
asi mají u ovádů
ovádí spartakiádu

vlastně, teď se říká "slet"
(nelze se ohlížet zpět)

Vcelku marně třískám vrátky
nechce se jim ze zahrádky
Odpověď je nasnadě
- na mé milé zahradě
hospodařím bez chemie,
tak se jim tu dobře žije

Končím s ekologií
sprayem všechny pobiji!

28 názorů

avox
18. 02. 2012
Dát tip
Iluze ti nechci brát však když mne hmyz zkusí žrát nechci trpět odevzdaně pozná sílu mojí dlaně... Chovám v úctě přírodu chráním i svou úrodu před havědí nenechavou je to myslím moje právo :-))

Kočkodan
18. 02. 2012
Dát tip
Kritický má básen nádech, nemluv takhle o ovádech. Opájím se slastnou vizí, zijes v lásce s rísí hmyzí.

Montrealer
14. 09. 2008
Dát tip
Ovádie...:o)

:o) ještě jsem nepopadl dech...

avox
04. 08. 2008
Dát tip
ses vrátil nějak nemluvný? dokonce i bez úsměvu? :o)

pěkná ovadinka...

NePoe_ta
01. 08. 2008
Dát tip
Zjevně jsi přeslazená pro nejedno ukousnutí. Zapírat že kde-kdo by si nedal? Ovádi nebzučí po lánech lidem kterých by se krve nedořezal :) -t- PS: Když ho přistihneš, plácnutím rozetřeš po sobě půl deci červené, ech ... vnutí se otázka, kde všude nasával ...

Diana
31. 07. 2008
Dát tip
Tak vidíš, papouš, každý z nás má "achilovu patu".

papouch
31. 07. 2008
Dát tip
Díí - A já se hadů bójim :)

Diana
31. 07. 2008
Dát tip
Papí, já vím, že jsou hodné, ale jde na mne z nich panika a hysterie. Ale! Hady a žáby beru do ruky, myší se neštítim, pavouky opatrně vynáším. jen ty můry - nemůžu za to :-(

avox
31. 07. 2008
Dát tip
papoušku, já ji nechytám, já postupně zhasínám a rozsvěcuji světla z pokoje až na zápraží a ona zase vyletí! :-)) a sršně bydlí na půdě v protějším domku, jen přes ulici... taky se občas zatoulají... :-))

papouch
31. 07. 2008
Dát tip
jaký brrr? Opatrně chytím a šoupnu ji ven! Jsou krásné!! A hodné. Nevím, proč se jich lidi štítí.. středověké předsudky. :-P a k básničce: Buď ráda, že jen ovádi. Se sršňěma je větší sranda! .-)

avox
31. 07. 2008
Dát tip
Venku jsou krásné, souhlasím, ale když chrastí v bytě kolem lampy... brrrr!

guy
31. 07. 2008
Dát tip
jé - co si to tu povídáte s Dianou - vždyť můry jsou krásné - třeba přástevník mědvědí :-)

avox
30. 07. 2008
Dát tip
Jo a když jsem zrovna ve vaně a je nebezpečí, že se bude koupat se mnou...

Diana
30. 07. 2008
Dát tip
Ty jsi můj člověk! Můra je to nejstrašnější, co si umím představit. A když tak měkce víři šedivými křídly kolem mé hlavy...pomóc!

avox
30. 07. 2008
Dát tip
Venku mi hmyz nevadí, tedy pokud mne nemíní sežrat zaživa, ale když mi do bytu vlítne můra, nejsem schopna ji zabít, musím ji "vyvést" ven pomocí světel... ne že bych byla tak útlocitná, jen se mi tolik oškliví, brrrrrr! :-))

Diana
30. 07. 2008
Dát tip
Znáš mne. Máš mě v malíku. Bavím se na cizí účet. Z hmyzu mám však paniku, jak mne bodne, začnu skučet :-)))

avox
30. 07. 2008
Dát tip
netoužím mít svatozář, nenastavím druhou tvář jedna kapka? dvacet, třicet... ty bys nezačala křičet?! :-)))

Diana
30. 07. 2008
Dát tip
"Můj dům to je i můj hrad?" Však je tvůj jak prve! Ovád ti ho neukrad, chce jen kapku krve ;-)

IVO
30. 07. 2008
Dát tip
Několik skvělých zvokomaleb a vůbec povedené. *T

avox
30. 07. 2008
Dát tip
Kde to žiješ? Já se přeci jenom bráním před vetřelci! (mladí jeli na výlet odvezli mi repelent) :-)))

Diana
30. 07. 2008
Dát tip
Proč byste, lidi, hubili hmyz, když vám pustí žilou! Ovádi krev vám upili? Ukažte tvář jim milou! ;-)*

guy
30. 07. 2008
Dát tip
ovádi i střečci i bodalky stájové ať si táhnou všetci do zeleně hájové :-)

avox
30. 07. 2008
Dát tip
jsem povahy mírné, téměř holubičí, jenže ti ovádi ti mi nervy ničí! :-))

Bíša
30. 07. 2008
Dát tip
:-))

guy
30. 07. 2008
Dát tip
směle na ně špricni reid nechť zhyne ten všivý šmejd :-)

Maška
30. 07. 2008
Dát tip
ale vystriekaj len na samičky,ony hryzú potvory...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru