Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

3 promile

09. 08. 2008
0
7
1133
Autor
schyza

      Sedím nad pivem a čekám až spadne pěna, né úplně, jen tak abych ji nepolk prvním hltem. Hořké doušky pomalu smývají hořké okamžiky minulého týdne, tak aby se mohli později vrátit se stonásobnou silou.

                          *****************

    Pomalu se vydávám vstříc ulici, abych nasál zápach automobilů a dalších vymožeností moderního světa né o mnoho méně páchnoucích než dnešní společnost.

    Pozoruji přitom dlažbu a několik hnijících nedopalků ve spárách. Trochu mi to připomíná město, ulice plné špíny, kde sem tam hnije nějaký opomenutý život.

    Co se stane až zahodím cigaretu? Skončí další člověk v té špíně ulic? A co když to budu já?

    Ne dnes ještě ne!

    Jdu k popelníku a típu cigaretu a s ní zaháním i tu hloupou myšlenku.

    Chtělo by to ještě pivo!


7 názorů

A.H.
10. 01. 2009
Dát tip
řekl bych, že to filozofickou myšlenku nemá, a byť by ji mělo, debatovat by se o tom nedalo.

schyza
05. 09. 2008
Dát tip
Jo má to mít i myšlenku... Bohužel jak jsem si všim tak jí tam buďto nikdo nehledal a nebo nenašel...

domin.go
28. 08. 2008
Dát tip
O čem to je? Má to mít nějakou filozofickou myšlenku, nebo prostě jenom plkáš?

schyza
09. 08. 2008
Dát tip
Zajímavá kritika Anýzi...

schyza
09. 08. 2008
Dát tip
Vždycky mě víc přitahovali než nějaký přisládlý kecy....

Anyz
09. 08. 2008
Dát tip
mesto

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru