Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NULA

11. 08. 2008
1
5
1311
Autor
schyza

    73-tí, 74-tý, 75-tý krok ze zaplivaný putyky na rohu. Desátý a jedenáctý potah z cigarety, než dopadne na zem a podrážka steelek ji rozdrtí jak krovky brouka, co se brodí špínou za svým kouskem žvance.

    Sedmé a osmé patro v ledové oceli výtahu.

    17-tý a 18-tý schod před prvním letním závanem větru ve vlasech.

    Osmý a devátý lok z vodky, než se láhev roztříští na tisíce drobných střípků.

    Rozmazaný pohled na noční zářící město, zářící nenávistí, nenávistí proudící z tebe.

    Rozhlížíš se kolem sebe, je všude, všude okolo.

    Myšlenky víří jako hejno supů, co tě roztrhají až se tvoje tělo rozplácne o sedm mramorových dlaždic.

    Dva litry krve.

    Deset řádek v novinách.

    Patnáct vteřin v televizních zprávách.

    NULA! 


5 názorů

schyza
11. 08. 2008
Dát tip
Taky radši píšu delší věci, kam by se vešlo i trochu toho děje... ale tady na písmáku se pak ozývá.. moc dlouhý atd... proto tak osekané.. ale jinak dík za pozitivní i negativní kritiky... všechny se cení... a s deckartem musím nesouhlasit... možná jsem za číslovky moh udělat tečky.. ale v podstatě je to moje věc a pokud jsi deckarte takový češtinář tak bys měl vědět že je správně obojí...

agelast
11. 08. 2008
Dát tip
Beru to jako nácvik určité formy - a ta je zajímavá, dobře fungující, jak už bylo koneckonců řečeno. Ale je tu sama. Chtělo by to ještě nějaký obsah...

DaNdÝ
11. 08. 2008
Dát tip
Právě no, povídka fakt ne,osobně bych třeba takovou atmosféru, takový slovoobraty v nějaký delší a aspoň trochu dějový povídce viděl

Alojs
11. 08. 2008
Dát tip
svým způsobem neotřelé... ale na povídku bych to asi neviděl. pozměnil bych kategorii. jinak, na malém prostoru se ti daří navodit slušnou depku. škoda, že název koresponduje s posledním slůvkem, které tak ztrácí na jisté údernosti.

deckart
11. 08. 2008
Dát tip
zajímavé, jen bych tě rád informoval o tvoření přídavných jmen. Nepíšeme 10-tý, 11-tý, dokonce jsem viděl 3etí místo, 2hé místo, 1ní místo. Ponecháme pouze číslo a předpokládáme, že češi umějí česky a nedělá jim problém si to skloňovat. A na tip to není

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru