Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

<><

14. 08. 2008
6
16
2109
Autor
oakbark
Z domova důchodců řve
Britney Spears.

16 názorů

Vaud
26. 02. 2009
Dát tip
:-))

Paranoia
02. 10. 2008
Dát tip
A já myslela, že řev je metaforou na její zpěv...

Paranoia
02. 10. 2008
Dát tip
A já myslela, že řev je metaforou na její zpěv...

Zvrhlík
15. 08. 2008
Dát tip
Až na chybějící kireji a slovo řve je to celkem dobrý. Napadá mě tato varianta: z domova důchodců - Britney Spears Zda je lepší či horší ať posoudí jiní.

Paulart
15. 08. 2008
Dát tip
Líbí se mi to. Ale souhlasím s Houmelesem, že "řev" je zaujatý. Ale tipa ráda dám.

oakbark
15. 08. 2008
Dát tip
Dívko, proč mě najednou zavaluješ těmi tisíci slov chvály? To zabral ten mokrý hadr, nebo co? Jsem zmaten. Britney řvala. Tedy rádio. Staří lidé jsou povětšinou nedoslýchaví.

Houmeles
15. 08. 2008
Dát tip
Je to dobré, jen ten "řev"... Je citově zabarvený, jak by řekl Zvrhla (a tady, jak koukám, Dívka s mušlí) a já bych jim asi trochu přitakal. A taky - možná není jisté, že je to Britnej Spírs. Za zeď nevidíš a sluch může klamat. Ale jestli jo, je to dobrej kontrast!

makros
14. 08. 2008
Dát tip
**

makros
14. 08. 2008
Dát tip
**

oakbark
14. 08. 2008
Dát tip
A zde neberu mladým dívkám jejich idol? I když je zasazen do gerontologického prostředí, zůstává stále sexy, nemyslíš? Miluji tuhle kontroverzi, baby one more time!

asi si to pouštěly Tři sestry...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru