Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Autorské čtení povídek v pražské Jindřišské věži a promítání z cest po nepálských pralesích

22. 08. 2008
0
6
2371
Autor
Zbornik

Jindřišská věž, v pondělí 15. září od 19 hodin

Autorské čtení povídek v pražské Jindřišské věži a promítání z cest po nepálských pralesích

 Opět si prázdninách, v pondělí 15. září od 19 hodin, si Vás dovolujeme pozvat na další pravidelné autorské čtení povídek v podkroví Jindřišské věže v pražské Jindřišské ulici spojené s besedou o cestování po zajímavých končinách.

 První půlka večera bude patřit povídkám z Totemu, Literry, Písmáka i z řad příchozích. Tedy kdo máte své vlastní texty a můžete je přibrat s sebou do kapsy, nezapomeňte si je vzít!:-) Každý autor bude mít jako obvykle prostor pro jednu až dvě povídky v rozsahu do 2 stran strojopisu.

 Druhá půlka večera bude patřit přírodě. Martin a Dana (tedy já se ženou:-) Vám budou promítat fotografie z toulky po Nepálu, zejména z okolí pralesů u Annapuren.

Těší se nejen

Petula a Martin:-)

 


6 názorů

Zbornik
12. 09. 2008
Dát tip
Za mesic to bude 6. rijna...po povidkach bude nasledovat promitani z kanadskeho Jasperu..pondeli:-)

Zbornik
28. 08. 2008
Dát tip
Bude to zase Milly asi v některé pondělí:-) Pomerančová určitě přijď a určitě přines i nějaký svůj textík s sebou:-)

Je, to zni lakave. Pplud mi do toho nic neprijde, prijdu se podivat :-)

Milly
24. 08. 2008
Dát tip
záleží, kolikátýho.. .-)) Ale myslim, že čas bude.. (jen 27.10. ne)

Zbornik
24. 08. 2008
Dát tip
To je moc škoda Milly...tak pokud budeš mít čas zase za měsíc, se těším:-)

Milly
23. 08. 2008
Dát tip
bohužel nemůžu.. :-( Mě to mrzí- tim víc, že tam budeš vyprávět i Ty... Pozdravuj. .-) Užijte si to.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru