Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odpadky

05. 11. 1999
0
0
1614
Autor
Tanizaki

Na polích pěstujem barevné krásky říkaj si (p)odpatky češou nám vrásky A když se po částech rozprchnou do hněda svědomí jiskří jim čiré jak záhněda Nakonec prozáří zápachem nicotu ... a my si oddychnem - (vítáme dřímotu)
Bříza
10. 11. 1999
Dát tip
Zde první dotyk nového Tanina slohu - "rustikální dekadence" dále rozvíjeného v "máselné" básni. :-) Zde - ještě pozitivní východisko (svědomí), ač již usínající....

Bibša
10. 11. 1999
Dát tip
Tani, úžasné !!! Teprve odhaluji tvůj styl psaní, což je neuvěřitelné. Líbíš se mi čím dál víc a víc a dnes už téměř nejvíc. Ty barevné krásky na polích jsou fakt hezké... takové krytykoidní, jak to nazývá Merlík :-)

Jean
08. 11. 1999
Dát tip
Ještě se můžou rozprchnout do světa. Až způsobí dopravní zácpu, bude to asi horší. A trpím nespavostí...

Kate
05. 11. 1999
Dát tip
Myslím si, že bychom neměli usínat, ale bojovat s tím, jinak "usneme " všichni v odpadkovém království.

Print
05. 11. 1999
Dát tip
Sladká dřímoto! Sladká Tani!!!:-)

Krytyk
05. 11. 1999
Dát tip
Konečně se projevily tvoje zemědělské základy :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru