Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokrok nezastavíš...

10. 09. 2008
16
30
3271
Autor
avox

moorgaan díky za inspiraci

V jeskyni kdysi zatopil člověk pravěký a věřil možná bláhově, že už na věky... Pak jeskyni zatopily vody z jarních tání vyhnala jej z domova ještě před svítáním Aby se vzdálil od té pohromy začal si stavět na kopcích domy To mu však taky nakonec nebylo vhod a tak po dlouhém dumání vymyslel vodovod...

30 názorů

avox
21. 02. 2012
Dát tip
pračlověk (Janeček) byl dobrák od kosti vynalézat bylo životní nutností když měl co mu třeba, vymýšlel blbosti trvalo mu jen pár let než vymyslel internet :-))

Kočkodan
21. 02. 2012
Dát tip
Jak vyhnat pachy hlavu si morí, záhy se vytasil s digestorí. Ze nebyl vul (ba ani volek), vymyslel k posteli nocní stolek.

ono by se našlo i mezi květinami...takový poválečný ocún třeba :o)

avox
02. 10. 2008
Dát tip
kdyby pálili čarodějnice už bych tu nestrašila více... Je dobře, když to princům pálí to kdyby lovili ryby mohly by nastat chyby: jeden by řekl - hele uhoř a já bych uhořela aniž bych chtěla neboť jsem ráda na světě vždyť tuhle jeden řekl - sleď a já sletěla s koštěte...

místo čarodějnic princi pálí principály...

Noe1
02. 10. 2008
Dát tip
ano, avšak není stařešina neb mu chybí parní šína

avox
02. 10. 2008
Dát tip
Je Noe patriarcha, když mu patrí archa? :-)

Noe1
02. 10. 2008
Dát tip
:-))) lepší je mít archu

macecha
23. 09. 2008
Dát tip
Opravdu jsem se pobavila :o)) Mám na mysli komentáře a tak za tu inspiraci *

neroušek
21. 09. 2008
Dát tip
Perfektní vypravěčský styl.*

Markel
20. 09. 2008
Dát tip
:-))) - T

tanec
18. 09. 2008
Dát tip
**

avox
14. 09. 2008
Dát tip
a elektřtinu :-)) a čerpadlo... musíš číst i doprovodné texty v komentářích :-))

Montrealer
14. 09. 2008
Dát tip
Mezitím musela proběhnout doba železná, kdy někdo vynalezl potrubí

avox
11. 09. 2008
Dát tip
Bys mne zblbnul!Když vezmu jako výchozí text "vítr vane pouští" přechodník by musel být "vana". (dáma "vanouc")Jenže kde vzít v poušti vanu... Ještě se dá začít i "Ej od Buchlova", odtud věje a můžeš začít úplně nové jazykozpytné rozjímání... Neměl bys raději změnit jméno, bylo by to možná jednodušší :-)))

Pěkné.TIP

avox
10. 09. 2008
Dát tip
hele Alfi, Topolánka si nasol...a přechodník by byl "vaje". "vajíc" by mohla říct leda paní větrová :-))

že by svěží vánek Topolánek? Vajíc se mi líbí :o)

avox
10. 09. 2008
Dát tip
hele, vánku, zrovna se k tobě chystám, do Krušných hor, píšeš přechodníky nebo na chodníky? :-)) Nebo jsi uragán, nedej bože?

avox
10. 09. 2008
Dát tip
Di: apokalyptické vize ty máš nejspíš z televize bednu zlikviduj ekologicky a budeš mít pokoj vždycky Moor: myslíš nicky jako nuly budou vždycky a vždy byly. - jeden má pokrokové vize a druhý se jenom veze Díky za komenty :-) všem

Bíša
10. 09. 2008
Dát tip
Je to tak...

moorgaan
10. 09. 2008
Dát tip
v nezatopených jeskyních topilo se lidsky oheň ten byl nutností ne však ovšem nicky.-)).../***

Diana
10. 09. 2008
Dát tip
V jeskyni zatopil člověk doby nové. (Ten poslední, co zbyl po válce atomové...) ***

avox
10. 09. 2008
Dát tip
však nebylo to hned... stovky, až miliony let.. nemusel se tenkrát ještě tolik štvát úspěchy si mohl v klidu vychutnat :-))


měl všude daleko musel vymyslet šlapací kolo auto a internet...

avox
10. 09. 2008
Dát tip
avi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru