Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co si přát?

23. 09. 2008
16
24
3527
Autor
avox

Šípková Růženka spala sto let však za tu dobu dál se točil svět...

Za nocí se leká kroků před vrátky a stejně čeká... touhu v srdci nosí vzbudit se z pohádky - probuď mne - prosí Nechat si to tiché snění tak dlouho už spala dál snít o tom políbení Nebo se vzbudit stará?

24 názorů

Kočkodan
22. 02. 2012
Dát tip
Princ by mel starosti s trváním rodu, rodit mu nebude po prechodu.  A ta tvoje teorie je chytrá. :-)

avox
22. 02. 2012
Dát tip
Víš, já si vždycky představovala, když Šípková Růženka usnula, zastavil se v zámku čas. Ale jinde plynul dál, narodil se princ, vyrostl, dospěl, vydal se do světa a našel spící princeznu. Až ji políbí, čas se zase rozběhne a protože se musí srovnat s reálným časem, princezna rázem zestárne... to bude pro prince šok! :-))

Kočkodan
22. 02. 2012
Dát tip
Já mel ve Velvarech tetu Ruzu, tak jak to vetsina lidí delá, i ona snila, spala, bdela, tezko vsak detaily ríci muzu.

avox
01. 10. 2008
Dát tip
ale to je hluboké nedorozumění... tedy, ne že bych nesnila, ale to mne tady inspirovala jedna dobrá duše, ani o tom možná neví... :-))

Markel
01. 10. 2008
Dát tip
:-))) - T i já sním o princi s bílou čapkou snad obejme mne, dřív než budu babkou

avox
25. 09. 2008
Dát tip
... a občas si večer člověk říká - snad by bylo lepší už se ani nevzbudit... ale to už je zas o něčem jiném :-)

Robinia
25. 09. 2008
Dát tip
Nejlepší je vzbudit se zlého snu do pohádky... (a taky se to stává :-) )

nostalgik
24. 09. 2008
Dát tip
Snad byl jsem princ co mezi řádky vstoupit chtěl kdys do pohádky mečem slov já křoví zvlád a polibek? Již nejsem dost mlád .. ***

To je velmi hezké a milé,potěšila jsi mne,TIP

Oldjerry
24. 09. 2008
Dát tip
Nebylo by špatné princem být a budit Růženky. Takhle jsem starý oklobák a uspávám čtenáře...

Marcela.K.
24. 09. 2008
Dát tip
jednoznačně - PROBUDIT ! :-)))

avox
23. 09. 2008
Dát tip
že pro jednu holku? víš dobře, že nedočkáš se vděku ani kdybys opakoval univerzitu třetího věku :-)))

IVO
23. 09. 2008
Dát tip
*T

Bíša
23. 09. 2008
Dát tip
t.

macecha
23. 09. 2008
Dát tip
já bych se nechtěla asi probudit vůbec. Snění je nejlepší věc, kterou znám. Realita - ta je horší. *T

neroušek
23. 09. 2008
Dát tip
Taková pohádečka.Neroušek dí,že lepší se prubudit a být starý a moudrý než být mladý a snít o políbení.

fanfán
23. 09. 2008
Dát tip
...jo musím na gymplu opakovat poslední ročník....ale je to úmysně....líbí se mi tu jedna holka...

avox
23. 09. 2008
Dát tip
tak ty stále ještě miluješ študování, místo abys študoval milování? tak jo, běžím s tím tipem :-))

fanfán
23. 09. 2008
Dát tip
...už jsem to opravil...Ď...pan učitel nás už volal do hodiny...tak jsem to nestíhal napsat...

Ó
23. 09. 2008
Dát tip
...my jsme věčně mladí...

Háber
23. 09. 2008
Dát tip
*to je otázka!*:)*

kunka
23. 09. 2008
Dát tip
ťažko povedať-nemusí prísť práve princ :-)

***trochu hodně :o)

avox
23. 09. 2008
Dát tip
není to replika, ale přece trochu...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru