Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zase dotaz, kolikátý už?

25. 09. 2008
26
46
4708
Autor
avox
Napadají mi samé pitomosti. Někdy jsou k smíchu, jindy k zlosti. Jenom se ptám (urazila bych nerada) jak asi chutná, jak vypadá, polibek něžný, kdybyste věděli, když nutno vyndat z pusy chrup umělý - že moc prosím... Zatím ještě v puse vlastní zuby nosím, jenže kdo ví, jak dlouho ještě, než zubař řekne – všechno ven a popadne kleště...

46 názorů

avox
22. 02. 2012
Dát tip
Mám svých vlastních zubů pořád plnou hubu :-)))

Kočkodan
22. 02. 2012
Dát tip
Snad te furt provází príznivý osud a zubar klesticky nepopad dosud. :-)

jejdavilda
30. 07. 2009
Dát tip
Mi naštěstí líbaj ruce :-)*

avox
30. 07. 2009
Dát tip
tady, toto jsem hledala :-) avi

Ten češtin:napadají mi !? ...bez zubů se líbá hrozně špatně,věř mi,já ti to nepřeju ...jinak vtipné a líbivé :) T

avox
10. 10. 2008
Dát tip
tolik moudra na jednom místě... víš to všechno jistě? Však za přání dík :-)

NePoe_ta
10. 10. 2008
Dát tip
Když Řídící vdechoval život, ani trochu se neupejpal přitisknout ústa k blátu. Polibek to není jako zouvat střevíc, chytat nohu za kotník. Člověk by z toho dostal psotník, když vidí čím vším zanesený botník ... Nakonec, aby taky nad polibkem padla klec - k čemu Jidáš zpoza hradeb zubů, třebaže nápadně podobných stroučkům česneku? :) Praktický závěr: do úst by si člověk neměl jen tak někoho brát, natož do nich vpouštět patlala! Tož přeji přeji pevnost, dlouhověkou věrnou službu, těm Tvým :)

avox
01. 10. 2008
Dát tip
díky za návštěvu, já ještě neúpěla, máme dlouhé objednací lhůty, ale doufám, že mi zase jenom orve zubní kámen a pustí mne domů... :-)

Markel
01. 10. 2008
Dát tip
:-)), já dneska zrovna úpěla u řezníka, tedy vlastně+ u svého pana zubaře , tvoje veršování líbilo moc - T

avox
29. 09. 2008
Dát tip
díky, zní mi to tak věrohodně... pozitivního názoru si velmi cením! a ještě víc budu cenit, až přestanu cenit zuby :-)))

guy
29. 09. 2008
Dát tip
polibek bezzubý je něha sama ať jej dá gentleman anebo dáma :-)

avox
29. 09. 2008
Dát tip
Díky za hezká slova... nebudu je znevažovat žádnou rýmovačkou. Jen dotaz - proč myslíš, že stáří, resp. staří, musejí být oškliví? Kdysi kdosi moudrý řekl, že teprve vrásky udělají z hezké tvářičky zajímavý obličej :-))

Polibek něžný se rty svrasklými voní stejně hořkosladce jako květiny které ve váze umírají pro naši potěchu Skromně nám ukazují jak to udělat na kraji nebytí staří a oškliví si něžný něžný něžný polibek věnovat...

clovrdik
26. 09. 2008
Dát tip
:-)) pobavilo

avox
26. 09. 2008
Dát tip
no co co co? jeden (jedna) musí být připraven(a) na všechno :-))

Hesiona
26. 09. 2008
Dát tip
Avox, takovýhle věci ?!? :o))) ... ale něco na tom je. Já už jsem na nejlepší cestě to zjišťovat.*

avox
26. 09. 2008
Dát tip
Dík! Zase máš pěkný úsměv... já kdybych vyndala plomby, tak budu vážit o dvě kila míň... mám takový strach z trhání, že bráním každý střípek :-)

Oldjerry
26. 09. 2008
Dát tip
Včera mi to uteklo. Pěkný - smutný, veselý, bohužel pravdivý. Jako majitel paradonózy o tom něco vím.

panáka dostane každý, kdo se účastní, za odvahu...a vítěz...to pak zaplatí :o) a už dost!!!

avox
26. 09. 2008
Dát tip
což takhle Popelka naopak? barmanka zkouší protézu všem příchozím a hledá toho pravého? Za odměnu dostane frťana? :-))

místní hlásání je dvojsečné. Sousedi se tak dovědí, proč ten jejich rozesmátý spoluobčan najednou nechce moc otvírat ústa :o) No, to je tedy debata pod veselým dílkem :o)

avox
26. 09. 2008
Dát tip
navrhují dát do místního hlásání... třeba se teď chudák stydí vyjít za světla z domu a za tmy ji nevidí... :-)

už týden...:o)

avox
26. 09. 2008
Dát tip
stáří není synonymem pro rozum... a možná to byl mladý člověk, stává se leccos... ta zubní protéza tam pořád je? tedy ne že bych ji chtěla :-)

minulý týden jsem sekal trávu kolev vjezdu do garáže. Před vchodem do baru jsem našel horní polovinu zubní náhrady...zdá se, že hazardním hrám nepodléhají jen mladí a nerozumní :o) Položil jsem chrup na okenní parapet baru. Kdyby někdo chtěl adresu, tak spíš soukromě :o)

macecha
26. 09. 2008
Dát tip
Tak, to jsi uhodila hřebíček na hlavičku.Tato otázka mě provází již delší dobu. Zda nechat vytrhat zbytek zubů a dát si "kredenčáky", nebo žužlat ještě na tom, co mám, naštěstí se s nikým nelíbám, tak se neví, že vzadu už žádné zuby nemám, haha,anebo dát 350 tisíc za celý nový chrup, ukotvený na čepech z titatnu. Možná začnu se sbírkou a někdy se mi to podaří. Ale, asi to dopadne tak, že mi budou muset stači ty, co mi dá náš zdravotní pojišťovák. Tedy avox, umíš člověka naladit, jen co je pravda! :o)) Dávám za blbinku velký TIP

avox
26. 09. 2008
Dát tip
no jo, "miluji" zubaře, předevčírem jsem se k němu zase objednala :-)

Norsko 1
26. 09. 2008
Dát tip
free stylem popsaná zamilovanost :-)

Honzyk
25. 09. 2008
Dát tip
bych rekl "napadaji mE"...asi krajovy..(?)..) ...a na konci, OK, tvuj text, dal by\ch kvuli ry\tmu:)) a do ruky si veme kleste nebo "a veme kleste"...lepsi, snad:))*......


Robinia
25. 09. 2008
Dát tip
:-D

avox
25. 09. 2008
Dát tip
vítej, tebe jsem na mých stránkách snad ještě nepotkala :-)

:DDDD milé a veseléééé:)))

Noe1
25. 09. 2008
Dát tip
Óóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó velké Ó díky že si mne óóóóóóóóóóóóóóóóóóóóbohatilo

Ó
25. 09. 2008
Dát tip
...chrousty chrousty...chroustám chrousty...chroustají mi mezi zuby...to se mi to fajně chlubí...

Marcela.K.
25. 09. 2008
Dát tip
rozesmála jsi mě...*

avox
25. 09. 2008
Dát tip
díky, Hani... za návštěvu i tip :-)

avox
25. 09. 2008
Dát tip
Neroušku, žádná medaile! Byl jsi první, ale na otázku jsi neodpověděl a zlato si musím nechat na ty zuby, až jednou.. :-)) Aleš: Představa dvou chrupů v jedné sklenici, je na mou duši dost frustrující však o nich nepsala bych básně, otázka byla na bezzubé dásně... Ivo, tys to rozťal, jak uzel gordický Zubaté její zuby vydrží navždycky... Víš nostalgiku, řekl jsi to hezky a připomněl i film, dokonce český Tak další otázka napadá mi zas - jak jedním zubem může kousat čas? (když jedna ruka netleská) úplně všem vám děkuji milí návštevníci, k zubaři chodím pořád jen na prevenci mám svých vlastních zubů úplně plnou hubu chybí jen zub moudrosti jeden jediný asi proto pořád píši tyhle blbiny... :-)))

Tip.Odpovědí na dotaz nemohu sloužit,zuby mám svoje, ikdyž prořídlé a líbám pouze pravnoučky a dál psy a kočky, poslední jmenované jen náznakově,neb měly u tlamek určitě myši.

nostalgik
25. 09. 2008
Dát tip
jsou tajemství nesdělitelná slovy technika polibku,či kouzlo vnad mnohé jsem zapomněl, jak stojím opodál však jistý zub znám dosavad s nímž nechodí se k zubařovi, ten zub má Čas a již mě nahlodal ***

IVO
25. 09. 2008
Dát tip
To nic, to jen stáří zlověstně nám klepe na vrata. Uniknout se stejně nepodaří: umělý chrop a pak Zubatá... *T

Noe1
25. 09. 2008
Dát tip
:-)))

komu se to v mládí povede celou noc aby líbal holku jako se líbají umělé chrupy ve skleničce na nočním stolku...

Bíša
25. 09. 2008
Dát tip
Mám jen tedy stříbro..

neroušek
25. 09. 2008
Dát tip
PS. neroušek tu byl první,bude medaile?

neroušek
25. 09. 2008
Dát tip
Haha,veselé a zároveň i smutné. Neroušek poradí Avox pořídit si zlaté zuby, to vyvolá závist:)A na zlato se někdo přilepí,no ne?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru