Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ŠTĚSTÍ

10. 10. 2008
11
13
2395
Autor
Bíša

Štěstí je mozaika složená z nepatrných malých radostí. MAUROIS.

Je nádherně na tomto světě a když si uvědomím, že sedím doma, tady konec světa, venku přejde pes, dvě kočky, tak jenom čumím. Petr s Evou jeli na 5 dní na Šumavu, brali si sebou kola, aby více uviděli. Eva vymýšlela, kde všude bude chodit baštit a Petr zuřil a říkal, já ji tak protáhnu, že večer padne a nebude mít myšlenku na jídlo, chce stále hubnout, tak jí to usnadním. Už mě volal, jedou na Boubín, ať si užívají, já měla taky hrozně ráda cestování. Jenom to nemožné teplo, taky se potíš? To nevymyslí blbouni, že by se to dalo napytlovat na zimu. Tak teď tedy uklízím, mám na to klid, než přijde bouřlivák Petr s jeho dojmy a určitě úžasnými fotkami. Pro štěňátko si přijeli zájemci až z Tábora, přišli o svého před 14ti dny a byli přešťastni, když našli náš inzerát. Oni totiž jsou málo kdy vůbec k sehnání. Už nám poslali dvakrát email, prý sežrala jejich Pajdovi granule a snažila se najít cecíky s mlíkem, měla smůlu, že je to pes. Jsme rádi, že je v dobrých rukou, mají velkou zahradu a to je dobře. Tak už jsem toho naplácala, prsty mám oťukané a oči mě štípají. Měj se pohádkově, jak jenom to půjde a já jdu umejvat ty blbý okna, posraný od miliony much, zdraví Bára ze Znojemského okurkového kraje.

Tak toto mi poslala má sestřenice e-mailem. Pobavilo
mne to, smál jsem se a také se zamyslel.
Nám obyčejným lidem stačí ke štěstí jen malé střípky
radosti, porozumění, pohody a klidu v duši. Nemusíme
být ověšení zlatem a brilianty. Stačí mít jen dodré
a otevřené srdce, radovat se z maličkostí...

Nikdo zlý není šťasten. IUVENALIS.

7. 8. 2008


13 názorů

A.H.
15. 05. 2009
Dát tip
*t*

jistě
20. 12. 2008
Dát tip
pohoda.Dík

Diana
17. 10. 2008
Dát tip
Někdy je štěstí jen tak být... :-)))*

:-)

nostalgik
11. 10. 2008
Dát tip
K tomu štěstí jenom krátce, hned za žhava ho musíš kout, nevyroste na zahrádce do zlatých nesevřeš jej pout ***

Bíša
10. 10. 2008
Dát tip
Děkuji všem za komenty...

Marys
10. 10. 2008
Dát tip
asi som priliz mlady na to, aby ma trapili veci tohto druhu

vesuvanka
10. 10. 2008
Dát tip
:-))) pěkné, TIP a díky

avox
10. 10. 2008
Dát tip
máš pravdu, uvědomila jsem si to vlastně v okamžiku, kdy jsem odklapla ten můj komentář :-))

Bíša
10. 10. 2008
Dát tip
To avox - ten mail musel zůstat autentický. V tom je jeho kouzlo...

avox
10. 10. 2008
Dát tip
Díky Bíšo, možná bys mohl malinko učesat ten mail, ale přesně něco takového jsem dnes potřebovala jako sůl! Díky a o můj tip se rozděl s Bárou :-)) */

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru