Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nositelé

05. 11. 1999
0
0
1383
Autor
freudik

Hořící zelené zdi domů vědomí ráje virtuální reality TV show na úvěr. Z hospod vycházejí mumifikovaní andělé,právě v době,kdy jednotka rychlého nasazení umlčuje naše létající diamantové ryby. Dole v podzemí masturbuje ukřižovaný spasitel-jeho chování pozoruje štíhlá,dlouhonohá blondýna- přichází k němu v bílých šatech s odvážným dekoltem objímá ho,líbá na ústa a šeptá: "Jsem jen tvůj"... Přijíždí televizní štáb- v rukou workoholika se objevují přesypací hodiny plné žabích očí. Přijíždí kolona automobilů. Z toho největšího vystupuje ten největší. V pravé ruce drží orosenou krevní konzervu v levé nové číslo časopisu SLADKÁ DESÍTKA mává davu,usmívá se,trochu tančí... Dítě usedá za stůl.Matka mu podává šípkový čaj v bílém hrnku s červenými puntíky a chleba s játrovou paštikou. Po večeři ho okoupe,obleče do bavlněného pyžama se vzory obláčků a uloží ke spánku.. Je čas... Fragmenty.... Bílý a černý motýl..... Barevný televizní monoskop.
Bibša
08. 11. 1999
Dát tip
Tak tahle na mě působí úplně divně. Asi se mi nelíbí. Brrr.

Print
06. 11. 1999
Dát tip
UFFFF!!!!!!!!:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru