Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Modřín

04. 11. 2008
13
19
1875

Ze čtyř stran

se zvedá

zlatý stan

Bydlí v něm

princezna z orientu

S větrem se houpá v bocích

koketně třese

šátkem  z  kmentu

Je štíhlá, tmavá

jako kmen

a otáčí se

v plavných  krocích

Když vítr utichne

stane se modřínem


19 názorů

Díky perzeovi za "vyzvání k tanci".Potěší to,ikdyž sotva chodím.

pupin
05. 11. 2008
Dát tip
před chvílí jsem se vrátila z procházky a viděla jsem nazvykle a vélmi vysoký modřín - víš, že jsem už dočist zpomněla, že jeho jehličí, než opadá, zežloutne? A to vše díky Tobě! dík. :)

Děkuji všem,Vesuvance moc za krásnou fotku modřínu

Diana
05. 11. 2008
Dát tip
Tak potom na mne, Jani, nezapomeň! Díky. Diana

vesuvanka
05. 11. 2008
Dát tip
Haničko, děkuji za nádhernou báseň věnovanou modřínu :-))). Posílám pozdrav a modřínový tip, alespoň fotografický Diano, potěšil mě Tvůj zájem. Modřín jsem zatím bohužel nemalovala - se solitery modřínů se setkávám spíše v parcích než ve volné přírodě, kde není ten správný klid na malování. Ale možná časem, až narazím na pěknou fotku, která ve mně probudí tvůrčí jiskru :-)))

pupin
04. 11. 2008
Dát tip
ten Gé Gé je ňákej hustej, teda...nemyslíte??! :(

Fairiella
04. 11. 2008
Dát tip
* tak to je moc pěkný, fakt obrázek jak vyšitej :) bych ho chtěla mít pověšený v pokoji :)

Hábere,ty na mne nevoláš polcii,to je taky "pekné"

Háber
04. 11. 2008
Dát tip
pekné*

Děkuji všem ,za chválu i vynadání,oboje je lepší než nic.A ty se, George,snad nehněváš doopravdy.Proto jsem na amatérském serveru.Kdybych byla velký talent,psala bych do Divokého vína nebo do Wagonu.Už to vidím,jak mě honí policie,že jsem napsala blbou básničku.Píšu si pro radost,víš.Apřečtu si ráda i něco hodnotného,můj známý básník Petr Čermáček nedávno vydal sbírku Linea nigra.Vřele doporučuji.

Krása. *

krásné si to představit*

slovak
04. 11. 2008
Dát tip
Vieš pekne maľovať slovami*

avox
04. 11. 2008
Dát tip
až čas se navrší, krása jí oprší a ztěžkne krok... Však příští rok, brzy zjara, zapomene, že byla stará a znovu vyraší do krásy... :-) */

pupin
04. 11. 2008
Dát tip
póósííláám vííítr,atˇsi zatančí...* ...co je to kment?

Diana
04. 11. 2008
Dát tip
Tohle bych chtěla vidět namalované! A od vesuvanky! T***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru