Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Partyzán aneb časy se nemění

19. 01. 2009
9
12
2484
Autor
jejdavilda

 

Skal a stepí divočinou

hladový

ne kabrňák

s husí kůží

zrakem kalným

odcházim dnes

na berňák


12 názorů

avox
25. 01. 2009
Dát tip
vyplňuješ prohlášení? ostrá tužka, drzé čelo... berňák to ocení! máš-li správné doklady jistě neumřeš hlady :-))

Toscana
20. 01. 2009
Dát tip
... a z Rampouška bude Loužička (nebo Loužičák, když bych měla zachovat mužský rod - i když je fakt, že u vody to bude asi úplně jedno, jaký rod...) :o))))

mašinfíra
20. 01. 2009
Dát tip
Rampoušku ! Důrazně tě napomínám, přestaň s těma pitomostma nebo já se do tý Evropy vrátím a seřežu tě z balkonu. A nebo ne ty se sám vytrestáš...venku je obleva, ta je! :))))

Rampoušek
19. 01. 2009
Dát tip
Nemám piňďu ale svýho sopoucha tajně studuju qyndu nebudu tu viset věčně a dělat ze sebe pitomýho rampoucha!

jejdavilda
19. 01. 2009
Dát tip
Ty a ginda? Upadne ti piňďa

Bíša
19. 01. 2009
Dát tip
Chjo...

Rampoušek
19. 01. 2009
Dát tip
Na berňák dnes nemusím protože nic nemám... jen kromě vody v kolenou. Za to na pracák si nemohu stěžovat Po dlouhém hledání mi nabídka přišla na okresním ÚNZu qynekologa dělat Tak si na to asi vemu dovolenou...

Toscana
19. 01. 2009
Dát tip
Ani se ti nedivím, měla bych zrak ještě kalnější, protože oni neznají slitování. ;-) *t

Ferry
19. 01. 2009
Dát tip
Hladový, s husí kůží a kalným zrakem? Tak to vem přes sociálku, tam ti určitě něco utrousej.

jejdavilda
19. 01. 2009
Dát tip
to je jen generálka, teprve se vžívám do pocitů

Ferry
19. 01. 2009
Dát tip
19.ledna? Co tak brzo, šéfiku?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru