Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

školácká úvaha

29. 01. 2009
5
24
4904
Autor
aleš-novák

když je to vysvědčení...

dnes půjdu

po o

ale nejdřív

musím

na OO


24 názorů

moorgaan
29. 01. 2009
Dát tip
na OO bude delat EE.-)) /**

Edvin1
29. 01. 2009
Dát tip
Tož já nevím, pro mě penthouse = byt na půdě když chci něco opravit je to workshop, that's it!

hutch
29. 01. 2009
Dát tip
jo je to dílna, děkuji, pěkný název v angličtině dílna zní nám mužům velmi známě : "penthouse" :) toš tam asi něco vykutíme :)

hutch
29. 01. 2009
Dát tip
jo je to dílna, děkuji, pěkný název v angličtině dílna zní nám mužům velmi známě : "penthouse" :) toš tam asi něco vykutíme :)

v horní liště Díla, v roletě pod tím Dílna nebo Aréna...

hutch
29. 01. 2009
Dát tip
"""dostanu""" mi tam chybí. .. menší výpadek mysli, hodně malý tak bych to tipl na absint (toho jsem moc nepopil :)))

hutch
29. 01. 2009
Dát tip
mj. jak se prosím Vás tam kde naskakujou vždy nová právě zadaná díla.. cca 4 roky sem tu nebyl a nejak se mi to nedaří najít.. a ani mě to nebaví hledat :?

ano, taky možný úhel pohledu. Po nás za pár let pes neštěkne, ale Erben...bude v čítankách pořád. jestli ho EU nenahradí nějakým univerzálním politicky korektním pisálkem :o)

hutch
29. 01. 2009
Dát tip
Dneska se všechno odflákne, líbí se mi že si na tom dal záležet.

hele, hučku, proč je to tak důležité? Měl dost času, no...nebyly krííze, neplatil padesát procent výdělku na daních...byl v pohodě...:o)

hutch
29. 01. 2009
Dát tip
ty vtipálku vodníka si schovej na večer po 22h :D

jejdavilda
29. 01. 2009
Dát tip
my sice pamatujem hodně, ale až tolik ne. on se víc svěřoval vodníkovi, zkus to u něj

hutch
29. 01. 2009
Dát tip
Takže měl štěstí že se rozjet nemohl. Ale dějiny mu daly za pravdu že méně znamená více. Vidím že přesné údaje nejsou vespolek známy, ale nějak matně snad vzpomínám že to tvořil nějakých cca 25 let...?? Opravtě mě kdo co tuší..

Kromě jiného je Po taky červená postavička seriálu Teletubbies :o)

Edvin1
29. 01. 2009
Dát tip
Šlo mi o to co je "po o" musí to být newspeak dětí tam kde žiju to neletí. Tady je "Po" prdýlka a dabl OO osmička.

no jo, za Erbena ještě nebyl Písmák..to by se jinak chlapec rozjel :o)

jejdavilda
29. 01. 2009
Dát tip
se optej u vás v květinářství

hutch
29. 01. 2009
Dát tip
lidi víte o tom že Erben psal kytici snad celý život a obsahuje snad jen 12 básní? Kdopak ví přesné údaje (kolik let a kolik balad?)

u nás chodí po o i děti ze školní družiny...:o) ale jsem rád, že ta zkratka se používá i jinde...

Ó
29. 01. 2009
Dát tip
...pokud ti to již trvá déle...můžeš klidně psát ÓÓ ...

Diana
29. 01. 2009
Dát tip
Spíš školkovká úvaha: "po o" totiž chodí holky z naší školky :-)***

jejdavilda
29. 01. 2009
Dát tip
:-)/*

normálně zleva doprava a shora dolů... :o)

Edvin1
29. 01. 2009
Dát tip
A jak se to čte?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru