Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Duhový večer v Duhové čajovně

16. 02. 2009
0
7
1824
Autor
Mabi

V neděli 22. února 2009 se od 19 hodin v pražské Duhové čajovně koná večer s přívlastkem duhový, v němž se představí písničkář Zbyněk Zeman, prozaička a publicistka Martina Bittnerová a básník Petr "Pyjer" Bílek.

V pásmu autorské hudby, prózy a poezie a navíc v příjemném prostředí čajovny organizátoři slibují mnohem příznivější proud energie, než jaký prodává její český dodavatel.

V lehkém žertovně-cynickém rytmu ostatně proběhne celý program, v němž Martina Bittnerová slibuje povídky tzv. „vztahovky“, Petr „Pyjer“ Bílek drobnou dávku dekadence a Zbyněk Zeman nakonec vše završí písničkami s převážně veselými texty.

Vstup je volný.

Duhovou čajovnu najdete na:
www.duhovacajovna.cz
Milady Horákové 73 (vchod je mezi zlatnictvím a trafikou)
Praha 7
Spojení: Zastávka Letenské náměstí
Z Vltavské (Metro C): Tram 25 (směr Sparta)
Z Nám. Republiky (Metro B): Tram 26 (směr Sparta)
Z Hradčanské (Metro A) : Bus X1
Zastávka X1 na Hradčanské

7 názorů

Pít čaj není dekadentní. Je to jen a pouze divné.

A.H.
18. 02. 2009
Dát tip
čajovna vypadá bezvadně

Mabi
18. 02. 2009
Dát tip
A proč ne.-)

Dekadence u čaje?

papouch
16. 02. 2009
Dát tip
duhový večer (komu čemu) duhové čajovně? Neuprchlo Ti v názvu písmenko v? ;-) tož si to užijte

Mabi
16. 02. 2009
Dát tip
Tak to je na rozhodnutí každého, ale i hlas a slova někdy nejsou špatná.-)

Milly
16. 02. 2009
Dát tip
vim o něm, ale nevim, jestli přijdu. D.č. já nejradši pocitově a beze slov. Nicméně....- užijte. .-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru