Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

CAMERA OBSCURA

10. 11. 1999
1
0
1354
Autor
freudik

V posledním tažení usedám na svou židli a věštím budoucnost ze psích výkalů. Včera mi někdo zavolal a oznámil mi,že se jeho přítel uškvařil na záchodovém prkýnku. A já mu na to odpověděl,ať se nezlobí a zavolá raději později. Dnes mi někdo zavolal a oznámil mi,že se jeho přítel zavřel do mikrovlné trouby a potkal tam Boha. A já mu na to odpověděl,ať se nezlobí a zavolá později. Zítra mi někdo zavolal a oznámil mi,že se jeho přítel zamyslel a odpojil se. A já mu na to neodpověděl,jen jsem pomalu zavěsil telefonní sluchátko,došel do koupelny pro hadr a vytřel špinavou podlahu. Od té doby jsem si už nevolal.
Bibša
16. 11. 1999
Dát tip
Nezdálo se mi to, i po druhém přečtení, nechápu !?! !!!!!! skvělé!!!!!!

Kate
11. 11. 1999
Dát tip
zajímavá tvorba
dávam ti tip

Lampář
10. 11. 1999
Dát tip
Freudiku, už jsem se Tě chtěl dlouho zeptat: Did you pass the acid test?
Protože je to p.e.r.f.e.k.t.n.í. p.s.y.c.h.e.d.e.l.i.k.a.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru